مورد انتظارترین فیلم های خارجی سال 2020

بهترین فیلم های 2020 که بی صبرانه منتظرشان هستیم

در این مقاله قرار است به معرفی مهم­ترین فیلم هایی که قرار است در سال 2020 اکران شوند بپردازیم و آن­ها را بررسی کنیم.

با پایان یافتن سال ۲۰۱۹ که در آن شاهد خداحافظی با بعضی از مجموعه ها وبعضی از شخصیت های محبوب بودیم و منتظر بازگشت کارگردانان محبوب! البته در طول سال شاهد افرادی نیز بودیم که مارا غافلگیر کردند.

در ادامه در بررسی تعدادی از فیلم هایی که در انتظار انتشارشان هستیم با ما همراه باشید.

بهترین فیلم های 2020

فیلم زمانی برای مردن نیست (No Time to Die)

فیلم زمانی برای مردن نیست یک فیلم محصول کشور بریتانیا به کارگردانی کری فوکوناگا در ژانر جاسوسی اکشن است. زمانی برای مردن نیست بیست­و­پنجمین فیلم از سری فیلم های جیمز باند است. و دنیل کریگ برای بار پنجم در نقش مامور مخفی ام­آی­6 ظاهر شده است. رالف فاینز، لئا سیدو، نائومی هریس، بن ویشاو، روری کینیار و جفری رایت همگی نقش‌های خود در پنج فیلم قبلی را در اینجا نیز تکرار کرده‌ بودند.

بعد از موفقیت فیلم اسپکتر محصول سال 2015، کمپانی سونی پیکچرز ساخت دنباله ای از آن را در دستور کار خود قرار داد و آقای سان مندس حاضر به همکاری دوباره با سونی پیکچرز نشد، و دنیل کریگ نیز اعلام کرده بود کارش با نقش جیمز باند تمام شده است.

کار تولید این فیلم از سال 2016 شروع شد و و دنیلر کریگ قبول کرد برای آخرین بار نقش جیمز باند را بازی کند.

نخستین بار قرار بود این فیلم در تاریخ 8 آوریل 2020 اکران جهانی شود. اما به علت شیوع ویروس کرونا و عواقب آن اکران آن حدود 7 ماه به عقب افتاد و بعدا اعلام شد که اکران دو هفته جلو افتاده و در نهایت قرار است در تاریخ 12 نوامبر 2020 این فیلم بر روی پرده برود.

فیلم انگاشته یا تنت (Tenet)

تنت یک فیلم رو به اکران محصول کشور آمریکا است. این فیلم در ژانر علمی-تخیلی، اکشن و هیجان انگیز است. نویسندگی تهیه کنندگی و کاردانی این اثر بر عهده کریستوفر نولان بود است. جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا و آرون تایلر-جانسون در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

فیلم تنت قرار بود در ماه ژوئیه 2020 اکران شود اما این فیلم نیز به دلیل شیوع کرونا اکران آن دوبار به تاخیر خورد. در نهایت قرار است این فیلم در تاریخ 2 سپتامبر 2020 توسط کمپانی برادران وارنر اکران خواهد شد.

فیلم تنت با نظرات مثبت منتقدان همراه بود.

در خلاصه داستان فیلم تنت آمده است که دو جاسوس بین‌المللی حرفه‌ای برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم، درگیر ماجرا و توطئه‌ای پیچیده می‌شوند؛ از جمله یک فناوری بی‌مانند که امکان وارونگی زمان را به بشر داده‌است.

فیلم جهش‌یافته‌های جدید (The New Mutants)

فیلم جهش یافته های جدید یک فیلم دیگر رو به اکران آمریکایی است که سبک آن ابرقهرمانی و ترسناک به کارگردانی جان بوش است. نوشتن فیلم نامه این فیلم بر عهده بون و کنات لی بوده است.

این فیلم سیزدهمین قسمت از سری فیلم های مردان ایکس به شما می­رود.

آنیا تیلور-جوی، میسی ویلیامز، چارلی هیتون، هنری زاگا و آلیس براگا ستارگانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی کرده اند. این فیلم خارجی سال 2020 منتشر خواهد شد.

 

فیلم خارجی 2020

فیلم بیوه سیاه (Black Widow)

فیلم بیوه سیاه نیز یکی از مورد انتظار ترین فیلم های رو به اکران محصول کشور آمریکاست.

این فیلم نیز درژانر ابرقهرمانی است و درباره یک ابرقهرمان با نام بیوه سیاه از شرکت مارول کامیکس است.

این فیلم توسط مارول استدیوز تولید شده است و قرار است توسط کمپانی والت دیزنی توزیع خواهد گشت.

کارگردانی این فیلم بر عهده کیت شورتلند بوده است.

کار ساخت فیلم بیوه سیاه از آوریل 2004، توسط لاینزگیت آغاز شد، و دیوید هیتر به عنوان نویسنده و کارگردان، و آوی آراد برای تهیه‌کنندگی انتخاب شدند. با این حال پروژه رو به جلو پیش نرفت و حق امتیاز فیلم نسبت به این شخصیت در ژانویه 2006، به مارول استودیوز بازگردانده شد.

داستان فیلم بعد از جنگ داخلی و قبل از جنگ بی نهایت رخ میدهد و گریزی به گذشته ی ناتاشا رومانوف هم میزند. در پی وقایع کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، ناتاشا رومانوف در پی نافرمانی از توافقنامه سوکو ویا و کمک به استیو راجرز، تنها شده و تحت تعقیب دولت قرار گرفته است.

فیلم زن شگفت انگیز 1984 (Wonder Woman 1984)

زن شگفت انگیز 1984 یک فیلم ابرقهرمانی بر پایه یکی شخصین با همین نام می­باشد. این فیلم ادامه فیلم زن شگفت انگیز است که در سال 2017 اکران شده بود. این فیلم نهمین فیلم در دنیای سینمایی دی سی می­باشد.

گل گدوت نقش اصلی این فیلم می­باشد و زن شگفت انگیز را ایفای نقش می­کند.

فیلمبرداری این فیلم از 13 ژوئن 2018 در استودیوهای برادران وارنر در بریتانیا آغاز شد. این فیلم قرار است در 2 اکتبر 2020، در ایالات متحده اکران شود.

داستان این فیلم اینگونه بیان شده است که در سال 1984 و در طول جنگ سرد، پرنسس دایانا زن شگفت‌انگیز با دو دشمن قدرتمند روبه‌رو می‌شود: باربارا ان مینروا یا چیتا و مکسول لرد. از طرفی نیز عشقش استیو ترور برای کمک به او برمی گردد.

فیلم خارجی 2020

فیلم مولان (Mulan)

مولان یکی از جذابترین فیلم های سال 2020 است که اکران آن با بلاتکلیفی رو به رو است.

مولان یکی از فیلم های جدید هالیوود است که ژانر آن اکشن است. کارگردان معروف نیوزلندی به نام نیکی کارو این فیلم را کارگردانی کرده است. کمپانی والت دیزنی تهیه کنندگی آن­را بر عهده داشته است.

روایت فیلم براساس یکی از افسانه‌های اساطیری چینی به نام "تصنیف مولان" است.

 اگر شما هم همانند ما بی صبرانه منتظر این عناوین هستید باید بگوییم که وبسایت هکس دانلود، سایت دانلود فیلم، دانلود فیلم خارجی پیشنمایش این فیلم هارا در سایت خود قرار داده است که میتوانید از طریق منوی جستجوی این سایت به فیلم مد نظر خود رسیده و آنرا دانلود کنید.