چرت زدن بایدن در دیدار با نفتالی بنت+ فیلم

رئیس جمهور آمریکا در دیدار با نفتالی بنت در کاخ سفید لحظاتی چرت زد. این نخستین سفر خارجی نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن است که در این سفر با جو بایدن دیدار می‌کند. وی پیش از دیدار با بایدن، با لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، دیدار کرد. نفتالی بنت، پیش از این سفر در بیانیه‌ای گفته بود اولویت او در دیدار با بایدن، موضوع ایران "به خصوص جهش‌های برنامه اتمی ایران در دو تا سه سال اخیر است. "

چرت زدن بایدن در دیدار با نفتالی بنت

وی پیشتر به کابینه خود اعلام کرد در این سفر به رئیس جمهور آمریکا خواهد گفت: "حالا وقت متوقف کردن ایرانی هاست" و وقت بازگشت به "توافقی اتمی که تا الان منقضی شده و بلاموضوع است نیست. "

 

یک مقام ارشد آمریکایی که نخواست نامش فاش شود روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: "از زمانی که دولت قبلی آمریکا توافق هسته‌ای با ایران را ترک کرده، برنامه اتمی تهران به طور چشمگیری از حد و حدود (قبلی) خارج شده و هر هفته شتاب بیشتری می‌گیرد. "

چرت زدن بایدن در شرایط مختلف موضوع جدیدی نیست. پیش تر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بارها در کارزار انتخاباتی خود و حتی پس از شکست در انتخابات به بایدن لقب "جو خواب آلود" داده بود.