روایت بن‌سلمان از خودکفایی ریاض در صنایع نظامی

« محمد بن سلمان » ولیعهد عربستان سعودی در دیدار با مقامات وزارت دفاع این کشور به افزایش خودکفایی داخلی صنایع نظامی در این کشور به ۱۵ درصد اشاره کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم»، ولی‌عهد سعودی در جریان دیدار با «خالد بن سلمان» وزیر دفاع و مقامات دیگر این وزارتخانه در جده از تلاش‌های خالصانه کارکنان و پیشرفت‌های بزرگی که در این وزارت‌خانه به دست آورده است تشکر و قدردانی کرد».

بن سلمان در ادامه گفت: «خودکفایی داخلی ما در بخش صنایع نظامی از ۲% به ۱۵% افزایش یافته است و ما امیدواریم که این میزان تحت رهبری و اشراف وزیر کنونی دفاع و کارکنان وی به میزان ۵۰درصد برسد».

ولی‌عهد سعودی در ادامه این دیدار، عملکرد وزارتخانه دفاع و مراحل پیشرفت فعالیت‌های آن را ستود و ابراز امیدواری کرد که این وزارتخانه تحت نظارت خالد بن سلمان و همکاری کلیه کارکنان به افق‌های گسترده‌تر و بزرگ‌تری برسد.

خالد بن سلمان، وزیر دفاع عربستان نیز به نوبه خود تاکید کرده که موفقیت‌های کنونی و دستاوردهای وزارت دفاع تحت هدایت و حمایت مستمر ولی‌عهد بوده است.

روز گذشته (سه‌شنبه) بود که رسانه‌های عربی گزارش دادند «ملک سلمان»، پادشاه عربستان سعودی دستور تغییر ساختار کابینه این کشور را داده که بر اساس ساختار جدید، ولیعهد سعودی، رئیس شورای وزیران عربستان سعودی خواهد بود.