فرافکنی هرتزوگ و نتانیاهو برای فرار از محاکمه به عنوان «جنایتکار جنگی»

 «اسحاق هرتزوگ » رئیس رژیم صهیونیستی در توئیتی به بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه توسط ارتش این رژیم واکنش نشان داد و با فرافکنی سعی کرد آن را گردن مقاومت بیاندازد.

وی از رسانه ها نیز به خاطر افشاگری درباره جنایات ارتش رژیم صهیونیستی به ویژه جنایت بیمارستان غزه انتقاد کرد و گفت: شرم بر شما که در دنیا دروغ‌پراکنی می کنید.

این مقام صهیونیست در اظهاراتی وقیحانه مدعی شد که نیروهای مقاومت فلسطین، بیمارستان غزه را هدف قرار داده اند.

«هرتزوگ» مدعی شد که نیروهای مقاومت فلسطین، «شر مطلق» هستند و تنها کسانی که در کنار «اسرائیل» هستند را معتقد به ارزش های انسانی دانست!

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز دروغ رئیس این رژیم را تکرار کرد و مدعی شد آنهایی که فرزندان ما را می کشند به بچه های خودشان هم رحم نمی کنند!

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

اشغالگران صهیونیست روز گذشته بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از یکهزار فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

فرافکنی هرتزوگ و نتانیاهو برای فرار از محاکمه به عنوان «جنایتکار جنگی»

دولت‌های غربی از آغاز عملیات طوفان الاقصی، ضمن محکوم کردن نیروهای مقاومت، با رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کرده‌ و چشمان خود را به روی هزاران کشته و زخمی در نوار غزه بسته‌اند.

اغلب جنگ هایی که همراه با پاکسازی قومی، نسل کشی و جنایت جنگی همراه بوده اند، در نهایت با محاکمه جنایتکاران جنگی تمام شدند. افکار عمومی جهانی در انتظار برگزاری دادگاه سران رژیم صهیونیستی توسط دادگاه بین المللی کیفری لاهه است تا جلوی تکرار جنایات مشابه در آینده تاریخ گرفته شود.