اسرای اسرائیلی با شروط مقاومت آزاد خواهند شد

ابوعبیده سخنگوی گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس - تأکید کرد که نیروهای مقاومت موفق شدند طی ۱۰ روز گذشته، در برابر نظامیان رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیستها به صورت کور، در حال انتقامگیری از غیر نظامیان به ویژه زنان و کودکان هستند، گفت: در این ۱۰ روز موفق شدیم بیش از ۱۸۰ خودروی نظامی را به صورت کلی یا جزئی منهدم کنیم.

سخنگوی القسام با بیان اینکه مقاومت فلسطین، شمار زیادی از نظامیان اسرائیلی را کشته است، تأکید کرد: دشمن در محورهای شمالی و جنوبی غزه، شکست خورده است و هر اندازه این حملات ادامه پیدا کند، باز هم شکست می‌خورد.

اسرای اسرائیلی با شروط مقاومت آزاد خواهند شد

ابوعبیده با بیان اینکه هیچ یک از اسرا به جز با شروط القسام آزاد نخواهند شد، گفت: در خاک خود، درگیر یک جنگ مقدس هستیم و هیچ جاره‌ای جز مبارزه با این دشمن نداریم.

۶۵ روز از جنگ در غزه می‌گذرد و تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر شهید و دهها هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند و هزاران نفر نیز هنوز زیر آوارها هستند؛ بمباران بی وقفه و اصرار اسرائیل بر ادامه جنگ در شرایطی است که ۲.۳ میلیون ساکن این باریکه در بدترین شرایط ممکن بدون آب و غذا و داروی کافی به سر می‌برند.

گردانهای القسام هم ساعتی پیش خبر داد که نیروهای مقاومت، یک تانک مرکاوا متعلق به رژیم صهیونیستی را در منطقه «الزنه» واقع در شرق خانیونس هدف قرار دادند.

القسام می‌گوید که این حمله با راکت «یاسین-۱۰۵» صورت گرفت و پس از آن، چهار نظامی اسرائیلی را که در اطراف تانک بودند، از پای درآوردند.