انقلابیون بحرینی خواستار عذرخواهی سفیر انگلستان شدند

به گزارشافکارنیوز،در بیانیه ائتلاف جوانان انقلاب بحرین آمده است: سخنان وقیحانه و دروغ " ایان لندسی " درباره نقض نشدن حقوق بشر توسط رژیم آل خلیفه که در واقع با حمایت امنیتی و اطلاعاتی دولت لندن و آل سعود انجام می شود، نشانه دشمنی سفیر انگلیس با مردم بحرین و نقض موازین دیپلماتیک از سوی وی است.

این بیانیه می افزاید: سخنان سفیر انگلیس در بحرین درباره پیشرفت مثبت در پرونده حقوق بشر رژیم آل خلیفه، نوعی گواهی دروغ از سوی شخصی مزدور است، چون پیشرفتی که سفیر انگلیس از آن سخن می گوید، شامل استمرار قتل، سرکوب، حمله به منازل مردم بحرین و شکنجه در زندان های رژیم آل خلیفه زیر نظر افسران انگلیسی به ویژه هندرسون مزدور است.

در بیانیه مزبور، نقش خبیثانه سفیر انگلیس در جلوگیری از سفر مخبر شکنجه سازمان ملل متحد به بحرین، سرپوش گذاشتن آن بر استفاده آل خلیفه از سلاح ممنوعه بین الملی برای سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردم بحرین برای ابراز عقیده های سیاسی شان پس از همه پرسی ای که ۹۹ ممیز یک دهم درصد از آنان به انتخاب نظام سیاسی جدید رای دادند، محکوم است.

ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین در این بیانیه تاکید کرده اند: لندسی به خاطر بی ادبی و خودسری اش یا باید از مردم بحرین عذرخواهی کند یا از کشور برود.