کمربندهای انفجاری قُلابی برای ارعاب مردم+ عکس

 پلیس لندن تصاویری از کمربندهای انفجاری تروریست‌های پل لندن را منتشر کرد. «خرم بوت»، «رشید رضوان» و «یوسف زغبا» در حالی که به مردم روی پل لندن حمله کرده بودند این کمربندهای انفجاری جعلی را بر تن داشتند.

 

این سه مهاجم با یک کامیون عابران پیاده را روی پل لندن زیر گرفتند. در این حمله تروریستی، 8 نفر کشته و تعداد زیادی زخمی شدند. پلیس این سه تروریست را به هلاکت رساند.

 

پلیس انگلیس اعلام کرد: استفاده از این نوع کمربند انفجاری یک تاکتیک جدید برای ایجاد رعب و وحشت میان مردم است که تاکنون در میان تروریست‌ها مشاهده نشده است. 

 

سه بطری آب یکبار مصرف، به هر یک از این کمربندهای انفجاری متصل شده و روی این بطری‌ها بوسیله چسب نواری برق پوشیده شده بود.

 

یک مقام پلیس انگلیس اعلام کرد: هر کس این کمربندهای انفجاری را می‌دید در لحظه اول فکر می کرد که واقعی هستند. من تاکنون چنین چیزی در انگلیس ندیده بودم. تاکنون انگیزه مهاجمان برای این کار مشخص نشده است؛ اما به نظر می‌رسد آنها برای اینکه مانع شلیک پلیس به سمت خود شوند، دست به چنین اقدامی زده‌اند.

 

پلیس انگلیس روز گذشته نیز اعلام کرد سه مهاجم حمله تروریستی پل لندن قصد داشتند برای زیر گرفتن عابران پیاده، یک کامیون 7.5 تنی کرایه کنند.

 

از زمان حملات تروریستی لندن، 20 نفر در این کشور بازداشت شده اند. پلیس همچنین تاکنون 13 ساختمان را بررسی کرده است.

 

کمربندهای انفجاری قُلابی تروریستهای لندن+ عکس