آمادگی تیزهوشان برای گرفتن تست هوش از ترامپ و تیلرسون!

 به دنبال بالاگرفتن درگیری لفظی میان «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا و «رکس تیلرسون»، وزیر امور خارجه این کشور، یک انجمن بین المللی تیزهوشان به نام «منسا» پیشنهاد کرده است که برای مشخص شدن اینکه کدام یک از این دو باهوش تر هستند، از آنها تست هوش بگیرد.

پیشتر گزارش شده بود که رکس تیلرسون، رئیس جمهور آمریکا را «ابله» خطاب کرده است؛ به همین دلیل ترامپ به این خبر واکنش نشان داد و گفت هوش وی از رکس تیلرسون بالاتر است.

ترامپ اعلام کرد: من فکر می کنم این اخبار جعلی است؛ اما اگر حقیقت داشته باشد، من فکر می کنم باید نتایج تست هوش هایمان را با هم مقایسه کنیم و بعد به شما می گویم که چه کسی هوش بالاتری دارد.

منسا یک انجمن بین المللی تیزهوشان است که تنها از طریق برگزاری تست های هوش، افراد با هوش بسیار بالا را جذب می کند. این انجمن اعلام کرده است که اگر رئیس جمهور آمریکا بپذیرد، برای برگزاری تست هوش میان او و رکس تیلرسون آماده است.

چارلز براون، مدیر ارتباطات انجمن منسا اعلام کرد: انجمن آمریکایی منسا بسیار خرسند خواهد بود که این تست هوش را میان دونالد ترامپ و رکس تیلرسون برگزار کند.

هفته گذشته گزارشی منتشر شد که به ایجاد تنش میان دونالد ترامپ و رکس تیلرسون منجر شد. در این گزارش آمده بود که مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا، رکس تیلرسون را متقاعد کرده است که از سمت خود استعفا ندهد. بنا بر این گزارش، رکس تیلرسون، دونالد ترامپ را «ابله» خطاب کرده است. این در حالیست که رکس تیلرسون شایعات مربوط به احتمال کناره گیری اش را تکذیب کرد و گفت که به هیچ وجه از لفظ «ابله» برای اشاره به دونالد ترامپ استفاده نکرده است.

در همین حال، فردی که این خبر را اعلام کرده بود گفت که تیلرسون از واژه ابله علیه ترامپ استفاده کرده و همچنین به او توهین‌های بیشتری هم کرده است.