ترامپ در توئیت‌های امروز خود نوشت: حساب کاربری من در توئیتر به مدت یازده دقیقه توسط یک کارمند یاغی از کار افتاد. گمان کنم این خبر سرانجام باید به بیرون درز کرده و اثرگذار باشد.

وی در توئیت دیگری نوشت: «همه می‌پرسند که چرا وزارت دادگستری و (پلیس اف بی آی) همه بی‌صداقتی‌های هیلاری کلینتون شیاد و دموکرات‌ها را بررسی نمی‌کنند. در کتاب جدید "دونا بی" Donna Bنوشته شده است که او (هیلاری) در انتخابات مقدماتی دموکرات ها پول داده و (نتیجه رأی گیری) را دزدیده است. ایمیل‌های پاک شده، اورانیوم، پودستا، سِرور (رایانه‌ای هیلاری کلینتون) و دیگر موارد چطور؟ مردم خشمگین هستند. بالاخره زمانی فرا می‌رسد که وزارت دادگستری آمریکا و اف بی آی باید آنچه را درست و شایسته است، انجام دهند. عموم مردم آمریکا سزاوار (چنین اقدامی) هستند!

رئیس جمهور آمریکا در توئیتی دیگر هیلاری کلینتون را به تقلب در مراحل مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 میلادی در این کشور متهم کرد.

دونالد ترامپ در توئیت خود با اشاره به کتاب جدید «دانا برزیل» تحلیلگر سیاسی و مؤلف آمریکایی که به او لقب «پوکوهانتس« داده است، نوشت: پوکوهانتس همین الان اعلام کرد که دموکرات‌ها، به رهبری هیلاری کلینتون شیادِ افسانه‌ای، در انتخابات مقدماتی تقلب کرده‌اند! پلیس اف بی آی و وزارت دادگستری، بیایید دست به کار شویم.