آماده سازی مقدمات سفر دختر ترامپ به هند

در آستانه سفر «ایوانکا ترامپ»، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به هند برای حضور در نشست «اجلاس جهانی کارآفرینی»، مقامات این کشور گداهای خیابانی را از «حیدرآباد»، یکی از شهرهای بزرگ هند جمع آوری کردند.

بنابر اعلام رسانه های هندی، در دو ماه آینده گدایی کردن در این شهر جنوبی جرم محسوب می شود و افراد قانون شکن بازداشت خواهند شد.

«اجلاس جهانی کارآفرینی» هر ساله با حضور سرمایه گذاران و کارآفرینان جوان برگزار می شود. این اجلاس قرار است از 28 نوامبر تا 30 نوامبر با موضوع «قدرت دادن به زنان» در هند برگزار شود.

به نظر می رسد دولت هند قصد دارد با جمع آوری موقتی گداها از سطح خیابان و ظاهرسازی، این شهر را تمیز جلوه دهد. تاکنون حدود 400 گدا از سطح خیابان های حیدرآباد جمع آوری شده اند.

بنابر اعلام رسانه ها، هرکس در حیدرآباد گدایی کند، مجرم شناخته می شود و باید در انتظار مجازات آن باشد. تاکنون مشخص نشده است که مجازات این افراد چه خواهد بود.

در آستانه سفر ایوانکا ترامپ به هند، مقامات این کشور همچنین بسیاری از جاده ها را تعمیر کرده و بخشهای زیادی را مجددا بازسازی کرده اند.

ایوانکا ترامپ قرار است در نشست «اجلاس جهانی کارآفرینی» سخنرانی کند. «نارندرا مودی»، نخست وزیر هند هم در این نشست حضور می یابد.

ایوانکا ترامپ هفته گذشته هم درباره قدرت و حقوق زنان در یک کنفرانس در توکیو، پایتخت ژاپن سخنرانی کرد. وی در حالی در خصوص زنان سخنرانی کرد که رسوایی ها و آزار و اذیت های جنسی پدرش از زمان ورود به کاخ سفید به شدت خبرساز شده است.

کمتر از یک سال پیش یک نوار ویدئویی از رسوایی اخلاقی دونالد ترامپ منتشر شد. در این نوار که مربوط به سال 2005 است، دونالد ترامپ با بیلی بوش، مجری یک برنامه تلویزیونی با استفاده از کلماتی زشت و رکیک در خصوص ارتباط با زنان صحبت می کند. پس از انتشار این نوار ویدئویی، دست کم 11 زن اعلام کردند که دونالد ترامپ بدون رضایتشان به آنها نزدیک شده است. دونالد ترامپ همه این اتهامات را ساختگی خوانده و گفته است که او قربانی بزرگترین تخریب سیاسی تاریخ آمریکا شده است.