سران کشور عربستان دچار توهمات فکری بسیاری هستند

سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره طرح مباحث زودهنگام انتخاباتی اظهار کرد: اکنون تا انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ حدود چهار سال زمان باقی مانده است لذا معطوف کردن ذهن جامعه به سمت مسائل انتخاباتی و به میان آوردن اسامی برخی اشخاص برای کاندیداتوری در انتخابات آینده موضوعیتی نداشته و تنها تبلیغات به حساب می‌آید.

وی افزود: در شرایط فعلی جامعه ما با چالش‌های بسیاری مانند زلزله اخیر، اشتغال، فساد و... دست و پنجه نرم می‌کند و بردن ذهنیت جامعه به سمت مسائل چهار سال آ‌ینده به دور از انصاف است.

سجادی تصریح کرد: به نظر می‌رسد که طرح مباحث انتخاباتی در شرایط فعلی و گمانه‌زنی بر سر نام برخی اشخاص به نوعی سوء استفاده از شرایط کشور تلقی می‌شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: حتی گمانه‌زنی برای انتخابات سال ۹۸ مجلس نیز با توجه به اینکه حدود یک سال و نیم فرصت باقی مانده است موضوعیتی نداشته و جزء اولویت‌های کشور به شمار نمی‌آید.

اظهار نظر سران عربستان درباره مقامات ایرانی دیکته کشور‌های نظام سلطه است

وی با اشاره به اظهارات بن‌سلمان درباره برخی مقامات ایرانی اظهار کرد: سران کشور عربستان و به ویژه اشخاصی که در شرایط فعلی حاکمیت این کشور را در دست دارند دچار توهمات فکری بسیاری هستند.

سجادی تأکید کرد: مسائلی که اشخاصی مانند بن‌سلمان درباره مقامات ایرانی به زبان می‌آورند در واقع دیکته کشور‌های نظام سلطه به آنهاست چرا که شخصیتی مانند بن‌سلمان اراده‌ای از خود ندارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اذعان کرد: عربستان که نفوذ و سیطره ایران را در منطقه مشاهده می‌کند سعی دارد با استفاده از روش‌های مختلفی مانند اظهارنظر‌های سخیف درباره مقامات کشور ما را تحت فشار قرار دهد، اما کور خوانده است چرا که طرح چنین مباحثی اثر عکس به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی نظام عادی نبوده و برخاسته از یک انقلاب شکوهمند مردمی است که نفوذ بسیاری در درون دیگر ملت‌ها دارد لذا با لفاظی‌های پوچ اشخاص ناپخته و خامی مانند بن‌سلمان خدشه‌ای به عزت و تمامیت کشور ما وارد نخواهد شد.