دوستداران آیت الله عیسی قاسم برای ایشان دعا کنند

لمقاوم از همه مومنین و دوستداران آیت الله عیسی قاسم - رهبر ومرجعیت اعلای شیعیان و انقلاب بحرین- دعوت نمود تا امشب پنج شنبه برای سلامت ایشان دست به درگاه الهی برده و دعا نمایند.

جمعیت الوفاق بحرین روز گذشته در بیانیه ای فوری اعلام کرده بود در پی وخامت یافتن اوضاع سلامت آیت الله عیسی قاسم ایشان پس از ده روز ممانعت و کوتاهی نظام از صدور اجازه انجام عمل جراحی به بیمارستان منتقل شده است. الوفاق همچنین خواستار توقف هدف قرار گرفتن این مرجع عالیقدر از سوی نظام بحرین به روشهای مختلف و بازگرداندن تابعیت سلب شده‌ی وی شده است.

علمای بحرین نیز در بیانیه ای هدف قرار گرفتن ایشان و شیعیان بحرین توسط نظام آل خلیفه را جنگی علنی با موجودیت تشیع در بحرین خوانده اند و خواستار توقف این اعمال خصومت آمیز شده و اعلام گردند حرکت ملی بحرین تا تحقق تمامی مطالبات با قوت ادامه خواهد داشت.

گفتنی است منطقه الدراز محل سکونت آیت الله عیسی قاسم و منزل ایشان از سال گذشته همزمان با اقدام آل خلیفه به محاکمه و سلب تابعیت از ایشان تحت محاصره نیروهای امنیتی قرار دارد و در این مدت از رسیدگی درمانی و معالجه آیت الله عیسی قاسم ممانعت شده است که بار ها با توجه به اوضاع سلامت خطیر ایشان و بیماریهای مزمن مبتلابه باعث وخامت شدید وضعیت سلامتی ایشان گردیده است.