راز رد صلاحیت "نواز شریف"

 سران تحریک انصاف تاکید کردند: تلاش نواز شریف برای بازگشت به میدان سیاست بی‌نتیجه است و طبق قانون او دیگر نمی‌تواند نخست وزیر پاکستان شود.

جهانگیرترین با رد ادعاهای نواز شریف گفت: دلیل حضور گسترده مردم شهر لودهران در سخنرانی نواز شریف این بوده که آن‌ها هزینه‌ای هنگفت برای حضور مردم خرج کرده بودند.

وی تاکید کرد: دلیل رد صلاحیت نواز شریف از سوی دادگاه عالی پاکستان این بوده که او سرکرده یک باند فساد اقتصادی بوده است.

عضو رد صلاحیت شده حزب تحریک انصاف اضافه کرد: برادران نواز شریف وعده‌های دروغین فراوانی به مردم پاکستان داده‌اند و باید بدانند که دیگر حیله آنها تاثیری بر مردم نخواهد داشت.

وی که با شکایت یکی از سران حزب نواز رد صلاحیت شده است گفت: رد صلاحیت من باعث شد تا برادران شریف متوجه شوند شهری به نام لودهران وجود دارد و باید برای انتخابات در آنجا تلاش کنند.

از سوی دیگر سخنگوی تحریک انصاف نیز اعلام کرد: دلیل شکست ما در انتخابات میان دوره‌ای شهر لودهران این بود که حزب نواز هزینه‌های هنگفتی خرج کرد.

فواد چوهدری تصریح کرد: نواز شریف هرچقدر هم تلاش کند دیگر نمی‌تواند نخست وزیر شود زیرا از لحاظ قانونی رد صلاحیت شده است.

عضو ارشد حزب تحریک انصاف بیان کرد: نواز شریف سرکرده یک باند فساد اقتصادی بوده و همین باعث شد تا از سوی دادگاه عالی پاکستان رد صلاحیت شود.

با نزدیک شدن انتخابات آتی پاکستان تنش‌های سیاسی در این کشور به اوج رسیده و کارشناسان نمی‌توانند پیش بینی دقیقی از برنده انتخابات داشته باشند.