انتقاد ترامپ از وکیل اش

 این در حالی است که جولیانی اخیرا روایت جدید متناقض با روایت سابق ترامپ درباره ماجرای پرداخت حق السکوت به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های مستهجن به علت ارتباطش با رئیس‌جمهور آمریکا آن هم از محل بودجه تبلیغات انتخاباتی مطرح کرده است.

ترامپ اخیرا پذیرفت که به این بازیگر حق السکوت پرداخت شده اما پرداخت آن از محل بودجه تبلیغات انتخاباتی را رد کرد.

ترامپ روز جمعه جولیانی را سرزنش کرد حتی با وجود آنکه او تاکید کرد که "ما هیچ روایتی را درباره این حق السکوت ۱۳۰ هزار دلاری تغییر نمی‌دهیم".

چند ساعت بعد جولیانی از اظهارنظر قبلی‌اش مبنی بر اینکه پرداخت این حق السکوت به تاریخ ۲۷ اکتبر به این دلیل انجام شده که ترامپ در مسیر کمپین انتخاباتی بوده عقب‌نشینی کرد.

جولیانی در بیانیه‌ای روز جمعه گفت: این پول پرداخت شد تا یک ادعای شخصی و غلط به منظور حفاظت از خانواده رئیس‌جمهور حل و فصل شود.

او گفت: در هر صورت چه او کاندیدا می‌بود چه نمی‌بود این کار انجام می‌شد.

یک روز قبل از آن جولیانی به فاکس نیوز گفته بود تصور کنید اگر این اتفاق در ۱۵ اکتبر ۲۰۱۶ در وسط آخرین مناظره با هیلاری کلینتون رخ داده بود.

ترامپ روز جمعه گفت: جولیانی یک فرد عالی است اما همین یک روز پیش کارش را شروع کرده است و این شهردار سابق نیویورک هنوز در حال یاد گرفتن موضوع است.

جولیانی اخیرا فاش کرد که ترامپ درباره پرداخت حق السکوت به دنیلز از سوی وکیل شخصی‌اش به نام مایکل کوهن اطلاع داشته و رئیس‌جمهور پول را به کوهن برگردانده است.

جولیانی تاکید کرد: ترامپ درباره جزئیات توافق کوهن با دنیلز تا همین چند وقت پیش نمی‌دانسته است.

او روز پنجشنبه به فاکس نیوز گفت: رئیس‌جمهور همه جزئیات را شاید تا ۱۰ روز پیش نمی‌دانست.

جولیانی به نیویورک تایمز گفت: ترامپ بعد از پایان کمپین انتخاباتی از طریق حساب شخصی خانواده ۳۵ هزار دلار در ماه به کوهن بازپرداخته است.

او گفت: کوهن درمجموع ۴۶۰ یا ۴۷۰ هزار دلار برای هزینه‌های مرتبط با ترامپ دریافت کرده است.

این اظهارنظر جولیانی که رئیس‌جمهور درباره پرداخت‌ها چیزی را می‌دانسته با اظهارنظر قبلی ترامپ که بارها رابطه‌اش را تکذیب کرده و ماه گذشته میلادی گفته بود که اطلاعی از توافق پرداخت حق السکوت به دنیلز نداشته متناقض است.

روز جمعه خبرنگاران به ترامپ انکارهای سابقش را یادآور شدند که این باعث اذیت و آزار او شد. او رسانه‌ها را به خاطر تمرکز کردن بر ماجراهای "به درد نخور" مثل مساله استورمی دنیلز و تحقیقات بازرس ویژه رابرت مولر درباره مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ مورد حمله قرار داد.