وعده حزب‌الله عراق برای گرفتن انتقام از آمریکا

گردان‌های حزب الله عراق با اشاره به حملات هوایی تجاوزکارانه اخیر آمریکا اعلام کرد حمله به مواضع مقاومت باعث از سرگیری مجدد درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی و آمریکا خواهد شد.

گردان‌های حزب‌الله در واکنش به حمله هوایی آمریکا به مواضع حشدالشعبی اعلام کرد: حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ما غافلگیر کننده نبود؛ زیرا هدف از حضور ما در نوار مرزی تعقیب عناصر گروه داعش است.

حزب‌الله عراق در ادامه اعلام کرد: تأمین امنیت مرز‌ها و نابودی داعش، خواب را از چشمان آمریکا و رژیم نامشروع صهیونیستی و مزدوران آن‌ها ربوده است. آن‌ها تلاش می‌کنند داعش و دیگر گروه‌های وابسته به آن همچنان مثل خنجری زهرآگین در پیکره جهان اسلام باقی بمانند.

گردان‌های حزب‌الله افزود: آن‌ها ( آمریکایی‌ها) از داعش به عنوان بهانه‌ای برای حضور در پایگاه‌های موجود در منطقه بخصوص در مناطق مرزی عراق و سوریه استفاده می‌کنند، ولی ما برای مقابله با رژیم صهیونیستی و برنامه‌های آمریکا هیچ تردیدی به خود راه نداده‌ایم و نخواهیم داد.

حزب‌الله عراق اضافه کرد: ترامپ احمق و نتانیاهوی ناقص‌العقل به خوبی می‌دانند که شهدای دیروز به کدام فرهنگ و باور وابسته هستند. ما جنایات آن‌ها را بی پاسخ نخواهیم گذاشت و هویت عاملان آن در روز‌های آینده مشخص خواهد شد و زمانی که به هویت عاملان جنایت اخیر پی ببریم متناسب با حجم جنایت، در برابر آن موضع‌گیری می‌کنیم.