وکیل «استورمی دنیلز» رقیب ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰

مایکل اوناتی، وکیل آمریکایی که پیشتر با پرونده استورمی دنیلز به شهرت رسید روز گذشته اعلام کرد همچنان از شانس بالایی برای حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برخوردار است.

او که به اتهام خشونت خانوادگی و انتقاد عمومی از یکی از موکلانش بازداشت شده بود در مصاحبه با پولیتیکو گفته است بازداشتش هیچ تاثیری در آمادگی‌اش برای شرکت در رقابت‌های انتخاباتی سال 2020 نداشته و بخت او برای رقابت با ترامپ بالا رفته است.

او گفت: فکر می‌کنم شرایط برای شخصی مانند من بسیار «خوشایند» است. شانس من برای حضور در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 افزایش یافته است نه کاهش.

وی افزود: اگر دموکرات ها فکر می‌کنند که می‌توانند دونالد ترامپ را به طور مستقیم شکست دهند، کاملا در اشتباه هستند. متاسفانه بسیاری از نامزدهای احتمالی به اندازه کافی سرسخت نیستند تا بتوانند او [ترامپ] را شکست دهند. 

پیشتر اعلام شده بود رئیس جمهور آمریکا  پیش از ورود به کاخ سفید و در جریان رقابت‌های انتخاباتی به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های مستهجن حق السکوت پراخت کرده است تا روابط غیراخلاقی خود را با وی پنهان کند. دنیلز با به خدمت گرفتن اوناتی (وکیلش) سعی دارد، رئیس جمهور آمریکا را پای میز محاکمه بکشاند.

این وکیل آمریکایی طی چند ماه گذشته آمادگی خود را برای شرکت در رقابت های انتخاباتی 2020 اعلام کرده است ولی پس از مطرح شدن اتهامات علیه او تا حدودی حمایت دموکرات ها را از دست داد.