نقض تعهدات سعودی‌ها ادامه دارد/ تداوم تجاوزات رژیم آل سعود به یمن

هواپیماهای جنگی متجاوزان آمریکایی- سعودی امروز شنبه نیز جنایت‌های متعددی ضد شهروندان یمن در استان صعده مرتکب شدند.

خبرنگار المسیره در این رابطه گزارش می‌دهد که در نتیجه موشکباران نیروهای متجاوز یک شهروند در بخش مرزی رازح زخمی شده است. همچنین جنگنده‌های سعودی دو حمله به منطقه قهره ‌النص در بخش سحار و یک حمله به منطقه مرزی شدا انجام دادند.

متجاوزان سعودی اماراتی صبح امروز نیز یک حمله هوایی در منطقه آل علی در بخش مرزی رازح انجام داده بودند. گلوله باران موشکی و توپخانه ای سعودی‌ها همچنین روستا نشینان در منطقه مسکونی رازح را هدف قرار داده بود که باعث تلف شدن تعدادی از چهارپایان اهالی منطقه شد.

جنگنده های متجاوز همچنین صبح امروز 3 حمله را در بخش‌های وادی کلابه در استان ریمه انجام دادند که در نتیجه این حملات یک زن یمنی کشته شد و تعدادی از چهارپایان اهالی نیز تلف شدند.

متجاوزان سعودی و اماراتی همچنین صبح امروز حملات گسترده‌ای را در استان‌های مختلف یمن داشته و تعهدات ارائه شده در مذاکرات کویت را نقض کردند. آنها با گلوله‌های سنگین به صورت فشرده به سمت هتل الاتحاد و خیابان‌های آن در استان الحدیده شلیک کردند.

نیروی هوایی متجاوز یمن همچنین دو حمله دیگر را در یکی از روستاهای جنوب وادی نخله واقع در شمال شرق منطقه حیس انجام داد تا تعداد حملات متجاوزان به یمن از دیروز به 17 مورد برسد.

همچنین رسانه‌های یمنی از لحظاتی پیش به صورت فوری خبر از حملات موشکی و توپخانه‌ای سعودی‌ها ضد روستا نشینان بخش مرزی منبه دارد. هنوز از خسارات و تلفات این حملات گزارشی مخابره نشده است.