وقتی خودشیفتگی های ترامپ تمامی ندارد!

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر بار دیگر به تعریف و تمجید از دولت خود پرداخت.

رئیس جمهور آمریکا در این پیام توئیتری نوشت: از کمیته ملی جمهوری‌خواهان سپاسگزارم که روز گذشته به اجماع رای دادند که در انتخابات آتی سال ۲۰۲۰ از من حمایت خواهند کرد. با توجه به اینکه ما در دو سال اول ریاست جمهوری خود بیش از هر دولت دیگری کار انجام داده‌ایم، این مسئله باید آسان باشد. کار‌های بزرگ بیشتری در دست اقدام است!

دونالد ترامپ همچنین در پیام دیگری که پیشتر در صفحه توئیتر خود منتشر کرد بار دیگر به موضوع دیوار مرزی مکزیک پرداخت. در توئیت رئیس جمهور آمریکا آمده است: ۲۱ روز به سرعت سپری خواهد شد. مذاکرات با دموکرت‌ها بلافاصله آغاز خواهد شد. دستیابی به توافقی در این خصوص چندان آسان نخواهد بود. هر دو حزب بسیار درگیر هستند. با آنچه در مرز‌ها و در طول گفتگو‌ها رخ داد وضعیت امنیت ملی بسیار تشدید شده است. ما دیوار مرزی را خواهیم ساخت!

دولت آمریکا در ۲۲ دسامبر سال ۲۰۱۸ به دلیل اختلاف نظر بین رئیس جمهور و مخالفان دموکرات او در کنگره تعطیل شد. رئیس جمهور آمریکا بودجه ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری را برای ساخت دیوار در مرز مکزیک برای مقابله با ورود مهاجران خواستار بود و دموکرات‌ها آن را کاملا رد می‌کردند. ترامپ شب گذشته بدون دستیابی به بودجه مورد نظر برای ساخت دیوار مرزی، مجبور به بازگشایی دولت شد.

براساس توافق جدید، دولت آمریکا تا ۱۵ فوریه فعالیت خواهد کرد و در خلال این مدت جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها برای رسیدن به راهکاری دائمی به منظور پایان بخشیدن به تعطیلی دولت فدرال رایزنی خواهند کرد.