افشاگری کتاب جدید «مایکل ولف» علیه سازمان ترامپ

مایکل ولف، نویسنده کتاب ضد ترامپی «آتش و خشم» قرار است به زودی یک کتاب دیگر علیه ترامپ درباره دومین سال ریاست جمهوری رئیس جمهور آمریکا و امور مالی او منتشر کند.

وی در بخشی از این کتاب نوشته است که «استیو بنن» استراتژیست سابق کاخ سفید گفته است که سازمان ترامپ یک نهاد جنایتکار است. بنن همچنین پیش بینی کرده است که تحقیقات انجام شده درباره مسائل مالی رئیس جمهور آمریکا در نهایت منجر به سقوط سیاسی او خواهد شد.

کتاب جدید مایکل ولف با نام «محاصره: ترامپ آماج انتقادها» درباره دومین سال ریاست جمهوری ترامپ بوده و قرار است در تاریخ ۴ ژوئن سال جاری میلادی منتشر شود. نخستین نسخه از این کتاب با نام «آتش و خشم: درون کاخ سفید ترامپ» در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و جزئیات زیادی را علیه رئیس جمهور آمریکا فاش کرد. این کتاب در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های سال ۲۰۱۸ قرار گرفت.

در کتاب جدید مایکل ولف آمده است: استیو بنن معتقد است انجام تحقیقات درباره مسائل مالی ترامپ می‌تواند باعث دستیابی به مدارکی درباره جنایت‌های سازمان ترامپ شود. ترامپ آسیب پذیر است، زیرا برای ۴۰ سال سازمانی را اداره کرده است که شباهت به یک شرکت نیمه جنایتکار دارد.

در کتاب جدید مایکل ولف، وی بیشتر بر مسائل مالی ترامپ تمرکز کرده است. این کتاب درباره فساد‌های مالی ترامپ در حالی قرار است به زودی منتشر شود که روزنامه نیویورک تایمز در ماه جاری میلادی فاش کرد رئیس جمهور آمریکا در یک بازه زمانی ۱۰ ساله بیش از یک میلیارد دلار از دارایی‌های خود را از دست داده و به همین دلیل به مدت ۸ سال از پرداخت مالیات اجتناب کرده است. روزنامه نیویورک تایمز حتی به تازگی به نقل از کارکنان «دویچه بانک» آلمان اعلام کرد کارکنان این بانک تراکنش‌هایی را از سوی دونالد ترامپ و جرد کوشنر، داماد او یافته اند که مظنون به پولشویی است.

استیو بنن تا اوت سال ۲۰۱۷ به عنوان مشاور کاخ سفید خدمت کرد و سپس از سوی ترامپ اخراج شد. وی در کتاب نخست ولف هم نقش مهمی در افشای اطلاعاتی علیه رئیس جمهور آمریکا داشت.