ترامپ: حزب جمهوری‌خواه حزب کارگران آمریکاست!

 رئیس جمهور آمریکا بار دیگر اعضای حزب دموکرات را هدف انتقاد قرار داد و حزب متبوع خود را حزبی مردمی و حامی رویای این کشور معرفی کرد.

 اخبار بین‌الملل- او با انتشار پیامی در توئیتر خود نوشت: دموکرات‌ها اکنون حزب مالیات‌های بالا، جرایم زیاد، مرز‌های باز، سوسیالیسم و فساد آشکار هستند. حزب جمهوری خواه حزب کارگران آمریکایی، خانواده آمریکایی و رویای آمریکایی است!

ترامپ این روز‌ها به شدت بر سر موضوع استیضاحش با دموکرات‌های مجلس نمایندگان درگیر است و در پی رسوایی اخیر خود موسوم به اوکراین گیت خود را در آستانه استیضاح در کنگره می‌بیند. اتفاقی که در یک ساله باقی مانده تا دور بعدی انتخابات ریاست جمهور در سال ۲۰۲۰ می‌تواند برای او گران تمام شود.

همچنین جلسه سران کنگره آمریکا با رئیس جمهور آمریکا به دلیل از کوره در رفتن ترامپ نیمه کاره ماند. بر این اساس، در جلسه سران کنگره با رئیس جمهور که با حضور رهبران دموکرات و جمهوری خواه برگزار شد، ترامپ به دلیل مخالفت دموکرات‌ها با خروج نیرو‌های آمریکایی از سوریه و نیز آغاز روند استیضاح خود، به نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان حمله کرد.

او همچنین با خطاب قرار دادن پلوسی، او را یک سیاستمدار درجه سوم خواند! پس از این پرخاشگری ترامپ، رهبران دموکرات به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند.

محتوای گفت‌و‌گوی ترامپ و ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین چندی پیش بوسیله افشاگر جامعه اطلاعاتی آمریکا فاش شد و یک رسوایی بزرگ برای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ محسوب می‌شود. ترامپ طی یک تماس تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد.

به دنبال افشای این موضوع، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا حدود دو هفته پیش آغاز روند رسمی بررسی استیضاح ترامپ را اعلام کرد.