شرکت کشتی‌سازی اروندان در خرمشهر ۱۳۰ فرصت شغلی ایجاد کرده است

رمضانعلی پورمجیب امروز در حاشیه بازدید و بررسی وضعیت قراردادهای منعقدشده و پروژه‌های در حال ساخت و تعمیر شرکت کشتی‌سازی اروندان، اظهار داشت: شاهد این بودیم که شرکت کشتی‌سازی اروندان طی 3 سال گذشته توانسته برخی مشکلات و معضلات این شرکت را برطرف کند.

وی عنوان کرد: در این شرکت برای بیش از 130 نفر شغل ایجادشده است و این موضوع مورد خوشنودی و رضایت ماست.

مدیرعامل هلدینگ عمران و حمل‌ونقل سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: تعیین تکلیف وضعیت شناورهای تحت عنوان لندینگ کرافت باقی‌مانده از گذشته و پیشرفت چشمگیری در پروژه ملی شناورهای کاتاماران ازجمله معضلات حل‌شده این شرکت است.

وی بابیان اینکه بازگشت اعتماد و انعقاد قراردادهای جدید و موارد دیگر همگی نشان از رونق دوباره این کشتی‌ساز باسابقه در کشور دارد، پیشرفت‌های خوبی در این شرکت حاصل‌شده است.

پورمجیب افزود: همچنین شاهد بودیم که مدیران شرکت کشتی‌سازی اروندان پیش‌نویس برنامه استراتژیک خود از 1396 تا 1400 را به صاحبان سهام خود ارائه کردند.

به گزارش تسنیم در این بازدید مدیران شرکت ITI  و سرمایه‌گذار شناورهای کاتاماران نیز حاضر بودند و این پروژه ملی به‌طور ویژه موردبررسی و ارزیابی قرار گرفت.

همچنین با توجه به پیشرفت 80 و 74 درصدی این شناورها، یکی از این 2 شناور فوق پیشرفته این شرکت که تنها 7 کشور در جهان توانایی فنی ساخت با این ظرفیت این نوع شناور را دارند، در روز 5 مهر و هم‌زمان با سالروز شکست حصر آبادان آب اندازی شود.