بارندگی در محورهای کوهستانی استان سمنان‌

حسن خسروجردی با اشاره به بارندگی‌های امروز در برخی محورهای مواصلاتی استان سمنان اظهار داشت: این بارندگی‌ها در محورهای کوهستانی به شکل باران بوده است.

وی افزود: ازاین‌رو محورهای مواصلاتی استان سمنان شامل محورهای کوهستانی و شمالی این استان که شاهد بارش‌ باران در آن بوده‌ایم؛ لغزنده است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان اضافه کرد: بر اساس اعلام پاسگاه‌های پلیس‌راه استان سمنان بارش باران بیشتر در محور شهمیرزاد ـ فولاد محله و محور توسکستان مشاهده‌شده است که لغزندگی جاده‌ها را سبب شد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به الزامات رانندگی در شرایط بارانی بیان کرد: رانندگان جاده‌ها به‌ویژه محورهای لغزنده استان سمنان لازم است تا این الزامات را رعایت کنند.

به گفته خسروجردی، رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی، رعایت سرعت مطمئنه و رانندگی با صبر و حوصله و نیز به همراه داشتن لباس گرم برای سرنشینان خودروها و نیز کنترل تجهیزات موردنیاز خودروها برای شرایط بارندگی ازجمله مواردی است که رانندگان باید به آن توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه آمار بسیار زیاد و قابل‌توجهی از مجموع سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان از نوع واژگونی است گفت: عدم استراحت کافی و ناتوانی رانندگان در کنترل وسایل نقلیه علل این سوانح بوده است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بیان کرد: هم‌اکنون تردد در همه محورهای مواصلاتی استان سمنان به‌صورت روان در جریان بوده و تردد در آن ادامه دارد.