مقتدایی: کاندیداها درصدد ارائه برنامه عملیاتی باشند

 عباس مقتدایی با اشاره به اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری باید درصدد اثبات توانمندی های خودشان باشند تا افکار عمومی سطح قدرت مدیریتی آنها را درک کنند، گفت: بر این اساس باید اذعان کرد تخریب یا غر زدن نسبت به مسائل مختلف نتیجه وجود ضعف در حوزه توانمندی افراد بشمار می رود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اداره امور کشور نیازمند توانمندی زیادی است، اظهار کرد: بر این اساس مردم شناخت خود از کاندیداها و سطح توانمندی آنها را با شنیدن صحبت ها و نظراتشان درک می کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم کوچه و بازار به صورت جدی در حال ارزیابی گفتار و برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری هستند، ادامه داد: بنابراین فردی حائز شرایط خواهد بود و برجسته می شود که بجای ناله کردن از وضعیت گذشته و نداشتن برنامه، درصدد ارائه برنامه و راهکار عملیاتی باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه در این میان برخی وارد فاز تخریب یا طرح برخی از مسائلی شده که مورد نیاز جامعه نیست لذا روزهای آینده خیلی سرنوشت ساز خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:  قطعا افکار عمومی اقدام به غربالگری کاندیداها خواهد کرد لذا افراد باید طوری رفتار کنند که شاهد مشارکت حداکثری در عرصه تعیین سرنوشت کشور باشیم.