آمریکا پشت پرده تهاجم به یمن است

سیدعلی آقازاده دافساری اظهار داشت: ائتلاف مورد اماراتی-سعودی حق تجاوز به یمن را برای خود قائل هستند اما حق دفاع را برای مردم یمن نمی پذیرند و آن را بر نمی تابند و امروز شاهد تجاوز و کشتار وحشتناکی در یمن هستیم.

وی افزود:نقش جمهوری اسلامی در در تحولات یمن بلکه در منطقه کاملا روشن است،احترام به حق حاکمیت و حقوق ملت ها در سایه جلوگیری از تجاوز و دخالت سایر کشور ها همواره موضع جمهوری اسلامی بوده و در مورد یمن هم همین موضوع صدق می کند و ما معتقدیم سرنوشت یمن را باید مردم این کشور مشخص کنند نه موشک های آمریکایی و سعودی.

نماینده مردم رشت تصریح کرد:پشت پرده تهاجم به یمن آمریکا است  و متاسفانه نقش آفرینی برخی کشورهای منطقه در این مسیر باعث تشدید بحران شده است و ما شاهدیم مردم مظلوم و در محاصره یمن در شرایط سخت و گرسنگی و بحران غذایی و دارویی با بی رحمی مواجه هستند.

آمریکا پشت پرده تهاجم به یمن است

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها تسلیحات متعددی را در اختیار ائتلاف عربی قرار دادند، ادامه داد:  امروزه شاهد رخداد ننگین جنایت علیه بشریت در یمن هستیم و آمریکا تنها از این مسیر به فکر فروش بیشتر سلاح و ادوات جنگی است هیچ توجهی به حقوق بشر ندارد.