دولت از اشتباهات دولتهای قبلی درس بگیرد/ تلاش برای بهتر شدن معیشت مردم

موسوی لارگانی ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز با اشاره به عملکرد دولت در حوزه اقتصادی و معیشت مردم بیان کرد: دولت سال سختی را پشت سر گذاشت و به‌واسطه نتایجی که دولت‌های قبلی داشتند و میراثشان را تحویل دولت سیزدهم دادند، مدیریت اقتصادی سخت بود.

وی افزود: متاسفانه مردم هزینه این میراث را دادند و برخی از تصمیمات غیرمتخصصانه اقتصادی بر شدیدتر شدن مشکلات اقتصادی و معیشتی دامن زد و عملا سفره مردم کوچک‌تر شد.

موسوی لارگانی ادامه داد: طی سال ۱۴۰۱ بارها دولتمردان را فرا خواندیم و راجع به دلایل و راهکارهای مشکلات اقتصادی ازجمله رفع معضل مسکن، تهدیل قیمت خودرو، ارز و طلا جلسات متعددی داشتیم.

این نماینده مجلس اظهارداشت: از برخی از دلایلشان قانع شدیم و از برخی دلایل قانع نشدیم، استیضاح‌های مختلفی در دستورکار داشتیم و برخی از وزرا تغییر کردند و دو ماه پایانی سال ۱۴۰۱ و تشدید شدن تورم و افزایش نرخ‌ها بار دیگر به ما ثابت کرد که نیاز به ترمیم تیم اقتصادی دولت است.

او افزود: زمانی که از نظر متخصصان استفاده شود و راهکارهای مختلف یک مشکل توسط آگاهان آن حوزه بارها بررسی شود، احتمال خطا بسیار کم می‌شود و با تصمیمات نپخته اقتصادی وارد میدان عمل نمی‌شوند.

دولت از اشتباهات دولتهای قبلی درس بگیرد/ تلاش قرای بهتر شدن معیشت مردم

موسوی لارگانی درانتها اظهارداشت: دولتمردان برای سال جدید باید از اشتباهات دولت قبلی و تصمیمات اشتباه خود در سال گذشته درس بگیرند و طرح‌هایی را ارائه و مصوب کنند که کاملا مطمئن باشند معیشت مردم را بهتر می‌کند.