بازی روانی غربی‌ها تاثیری در مواضع ایران ندارد
یعقوب رضازاده، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با افکارنیوز درخصوص سیاست‌های ایران درقبال طرف‌های مذاکرات احیای برجام تاکید کرد: مدتی است مذاکرات احیای برجام متوقف شده است و غربی‌ها بنا به دلایل همیشگی و تکراری خویش به‌دنبال فشار بیشتر بر کشور ما هستند.
وی افزود: چنین شرایطی برای ما تازگی ندارد و در برهه‌های زمانی مختلف شاهد چنین رفتارهایی ازجانب اروپا و آمریکا بوده‌ایم. مسئله مبرهن این است که آمریکا از برجام خارج شده و حال باید این تواقق را بپذیرد و بدون هیچ چون و چرایی به برجام بازگردد‌.
 
رضازاده ادامه داد: غرب قصد دارد با ایجاد تنش و آشوب در داخل خاک جمهوری اسلامی ایران از ابزارهای فشار خویش استفاده کند تا به قصد درونی و آشکار شده‌اش برسد‌.
 
یعقوب رضازاده
 
یک بار انرژی هسته‌ای را بهانه می‌کند، بار دیگر فعالیت‌های ایران در منطقه و بار دیگر از مباحث حقوق بشری استفاده می‌کند.این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهارداشت: اخیرا نیز اولیانوف اذعان کرده است که طرف غربی اراده بازگشت به برجام یا مذاکرات احیای آن را ندارد و تمام فعل و انفعالات آن‌ها نشان از همین مسئله است.
 
او گفت: آمریکا از برجام خارج شده و خودش باید به این توافق برگردد و لازمه بازگشتش نیز صراحتا توسط جمهوری اسلامی ایران مشخص شده است. به توافق بازگردد، به تعهداتش عمل کند و تضمین اجرای تعهدات در اختیار ما باشد.رضازاده درانتها خاطرنشان کرد که برای احیای مذاکرات برجام فقط و فقط کافی است که طرفین توافق به میز مذاکرات بازگردند، مواضع خود را مطرح و رعایت کنند، چیزی فراتر از برجام نخواهند و به یک نتیجه موفقیت آمیز برسند.