جزئیات پرونده‌های هیئت نظارت بر امور نمایندگان

به گزارش افکارخبر به نقل از تسنیم، حجت‌السلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم و عضو هیئت نظارت بر امور نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرونده‌های در دستورکار این هیئت اظهار داشت:‌ هیئت نظارت بر امور نمایندگان با جدیت کار خود را دنبال می‌کند و طبق روال و براساس آیین‌نامه این هیئت، به پرونده‌های مطروحه رسیدگی می‌کند.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد موضوع پرونده‌های در دستورکار هیئت گفت:‌ همه پرونده‌هایی که در هیئت نظارت مطرح می‌شوند، با اهمیت هستند و موضوعات آنها گفتنی نیست.

این عضو هیئت نظارت بر امور نمایندگان مجلس ادامه داد: برخی پرونده‌ها از قوه قضائیه به ما ارجاع می‌شود و برخی پرونده‌ها نیز بر اساس گزارشات واصله از برخی نهادها یا گزارشات و شکایات مردمی تشکیل می‌شود و در هیئت مورد بررسی قرار می‌گیرند.

عضو هیئت نظارت بر امور نمایندگان در خصوص نتیجه بررسی این پرونده‌ها گفت: با بررسی پرونده‌ها دریافتیم که برخی گزارشات واهی بوده اما برخی از آنها هم مستند بود و در آن تخلف نماینده محرز شد. پس از اتمام بررسی‌ها، نظر نهایی هیئت نظارت بر امور نمایندگان در مورد برخی پرونده‌ها به قوه قضاییه اعلام شده است.