مواضعی که بیشتر حول صف آرایی های سیاسی ابراز می شد و هر طیف و دیدگاه حضور او را براساس دیدگاه های حزبی خود مطرح می کرد. اما در یکی از این موضع گیری ها در سایت خودنویس که توسط نیک اهنگ کوثر مدیریت می شود، مقاله ای با تیتر ” خریت بدتر است یا تکرار خریت؟ ” نسبت به انتخاب احتمالی مردم واکنش داده و به افرادی که به ایشان رای می دهند توهین می کند.نویسنده در ابتدای مقاله خود به آنچه که وی احترام به انتخاب دین، انتخاب آیین، انتخاب … می گوید، قائل است اما از انتخاب خمینی به عنوان خدعه شرعی یاد می کند.

نیک آهنگ کوثر، کاریکاتوریست و روزنامه نگاری که پس از خروج از ایران، به رضا پهلوی و چهره های سلطنت طلب نزدیک وی پیوست، در برنامه زمان انتخاب شبکه افق ایران ( شبکه رسمی رضا پهلوی ) پس از حضور سید حسن خمینی در عرصه انتخابات خبرگان، با اشاره به مقاله خود خطاب به مردم ایران گفت ” خر که مکرر نمی شه “، اشاره به استقبال گروه هایی از مردم نسبت به حضور سید حسن خمینی در عرصه انتخابات و استفاده از الفاظ توهین آمیز او نسبت به رای دهندگان به خمینی در شبکه رضا پهلوی.

download

در این برنامه مهدی آقا زمانی در تایید صحبت های نیک آهنگ کوثر، ذهن و فهم مردم ایران را به اندازه فهم یک ماهی قیاس کرد و از پایین بودن حافظه تاریخی مردم ایران گفت که به اندازه یک ماهی ( ۳ ثانیه حافظه ) ذهن آنها نمی گنجد.

کوثر در پایان مقاله یاد شده در بالا می نویسد:

من در شعور همه کسانی که به حسن خمینی امیدوارند، آن هم کسی که حرف‌های پدرزنش علیه بهائیان و کارهای پدربزرگش علیه جان انسان‌ها را تایید می‌کند، شک می‌کنم.

زندگی ما کوتاه‌تر از آن است که دو بار به خاطر اشتباه احمقانه امتی، هدرش بدهیم.

از ما گفتن…