آمریکا حتی یک روز هم نتوانست به تعهدات خود پایبند باشد

بسیج مجتمع غنی‌سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن (نطنز) در سالگرد حماسه نهم دی ماه بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

نهم دی ماه سال 88 یادآور بیعت دوباره و ناگسستنی ملت بصیر شهید پرور با رهبر خود بود که با ایجاد یک حرکت عظیم مردمی برگرفته از وجدان های بیدار و دل های مالامال از عشق به اهل بیت علیهم السلام، اعلام انزجار خود را از اقدامات غیر قانونی و ظالمانه اصحاب فتنه با قدرت و بصیرت اعلام کردند.

 

ملت آزاده ای که نشان داد همیشه یاور مظلوم و دشمن ظالم است، ملتی که نشان داد ارزش های دینی و انقلابی خود را هرگز معامله نمی کند و با بذل جان از نهال تنومند انقلاب اسلامی که برای غرس آن خون دل ها خورده و رنج ها کشیده حفاظت می کنند.

 

ملتی که نشان داد، تا ابد پای عهد خود با شهیدانش می ماند حتی اگر برخی مسئولان و خواص جامعه افرادی ساده اندیش و بی بصیرت باشند.

 

ملت بابصیرت ایران اسلامی با خلق حماسه یوم الله نهم دی ماه نشان داد: مادامی که ملت پشتیبان و گوش به فرمان ولایت فقیه باشد هیچ قدرت شیطانی و هیچ منافق درونی نمی تواند به این مملکت آسیب برساند.

 

حماسه نهم دی ماه تجسم اراده ملتی بود که طی چند ماه صبوری در برابر اقدامات فتنه انگیزانه سران خائن این جریان و ایجاد هزینه جبران ناپذیر فتنه گران برای کشور، خود وارد عمل شده و بساط فتنه انگیزی آنها را جمع کردند.

 

 بی شک ثبات و استقامت و آرامش حاکم بر کشور در شرایط کنونی منطقه، حاصل همین زمان شناسی و بصیرت ملت ولایتمدار ایران اسلامی است. ملتی که همیشه در میدان جهاد و مبارزه با ظلم و تباهی و استکبار، بدون توجه به نژادها و رنگ پوست ها و زبان ها پیش قدم و پرچمدار است و از مظلوم در هر جای عالم حمایت می کند. ملت با بصیرت ایران اسلامی نشان داد مادامی که شهادت برایش یک افتخار است به اسارت زورگویان و طاغوتیان زمان تن نمی‌دهد، حتی اگر شیطان، مزدورانی را هم در داخل کشور با خود همراه کرده باشد.

 

ملت عزیز و قهرمان ایران در طول تاریخ نشان داده است که همیشه خواهان صلح و آرامش توام با احترام متقابل بین ملت ها بوده است و تاریخ 37 ساله جمهوری اسلامی ایران پر است از شواهد متقن که این ادعا را تایید می کند.

 

طی سال های اخیر تمامی انسان های آزاده و وجدان های بیدار سراسر عالم دیدند که علی رغم تهدیدات و انواع فشارهای تبلیغاتی، فرهنگی – اجتماعی، اقتصادی، صنعتی، نظامی و ..، ملت ما با صرف فعل خواستن، توانست با مجاهدت جوان های غیور و با بصیرت خود در عرصه هسته ای کاری بزرگ را رقم بزند.

 

اما خیانت سران فتنه پس از انتخابات غرورآفرین و دشمن شکن سال 88، امیدها را در دل دشمنان قسم خورده ملت ایران بیدار کرد به طوری که رژیم منحوس اشغالگر صهیونیستی با همکاری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار برای مهار سرعت پیشرفت های ایران اسلامی دست به ترور ناجوانمردانه دانشمندان و نخبگان صنعت هسته ای کشور زد. (شهیدان عزیز و گرانقدری نظیر شهید علی محمدی، شهید شهریاری، شهید رضایی نژاد و شهید احمدی روشن).

 

همه وجدان های بیدار در سراسر عالم شاهد بودند که بصیرت و صبوری و تحمل مشقت های ناشی از تحریم های ظالمانه اقتصادی توسط مردم و پایمردی و بذل جان جوانان دانشمند و نخبه این ملت بود که باعث شد دنیای استکبار با همه هیمنه خود در مقابل ایران هسته ای سر تعظیم فرود آورد.

 

در دو سال اخیر نیز تلاش فرزندان ملت در عرصه دیپلماسی طی مذاکرات سخت و پیچیده بار دیگر به همه دنیا ثابت کرد: شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار، هیچ گاه قابل اعتماد نیست و با وجود نرمش سیاستمداران ایرانی و اقدامات اعتمادساز مضاعف ایران اسلامی، اما دولت عهدشکن آمریکا حتی یک روز هم نتوانست به تعهدات خود پایبند باشد و با تغییر چهره، مترصد راه اندازی فتنه های دیگر علیه ملت آزاده ایران اسلامی می باشد، که این اتفاق نیز به همه وجدان های بیدار ثابت می کند: "دموکراسی برگرفته از مردم سالاری دینی فعال در جمهوری اسلامی ایران بر دموکراسی آمریکایی متاثر از لابی های صهیونیستی پیروز است".

 

از این رو مهندسان بسیجی و ولایتمدار مجتمع غنی سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن ضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه و ادای احترام به ملت شریف و شهید پرور و با بصیرت ایران اسلامی، با اعلام تجدید بیعت دوباره با آرمان های بنیان گذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه و اقتدار آفرین مسلمین جهان، حضرت امام خامنه ای (روحی فداه)، آمادگی خود را برای کمک و یاری به دولت محترم در فتح قله های علم و دانش صنعت غنی سازی (انرژی صلح آمیز هسته ای) به جهت پاسخ علمی و عملی دادن به زیاده خواهی شیطان بزرگ اعلام می دارند.

 

بسیج مجتمع غنی سازی شهید مهندس مصطفی احمدی روشن