فتنه‌گران جایی در عرصه سیاسی کشور ندارند

محسن کوهکن  درباره فعالیت برخی از حامیان فتنه سال 88 برای حضور در عرصه فعالیت‌های انتخاباتی مجلس دهم اظهار کرد: ما اگر به معنای واقعی طرفدار نظام و مردم و تابع قانون هستیم باید از هرگونه اقدامی که هزینه فعالیت‌های سیاسی را درکشور بالا می‎برد پرهیز کنیم روندی که متاسفانه از سوی حامیان یکی از نامزدهای انتخاباتی در سال 88 صورت نگرفت و سبب شد قائله 88 با ابعاد گستره شکل گیرد.

کوهکن تاکید کرد: به طورحتم طرفداران فتنه 88 باید بدانند اگر در حال حاضر قادر به فعالیت در عرصه کشور هستند تنها به دلیل برخورد ناشی از رافت و مهربانی نظام با آنها است و گرنه با اقداماتی که آنها انجام دادند دیگر هیچ جایی در کشور نداشتند.

وی با اشاره به رویکردهای شبکه‌های خارجی به خصوص کانال‌های معاند نظام جمهوری اسلامی در بحث انتخابات تصریح کرد: فتنه‌گران 88 به دلیل همرامی دشمنان نظام بهتر است با توجه به شناختی که از پرونده کاری خود دارند در فعالیت‌های انتخاباتی حضور پیدا نکنند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه کسانی که در فتنه 88 نقش پررنگی داشتند باید بدانند که به دلیل سبقه کاری امکان تایید صلاحیت آنها وجود ندارد خاطرنشان کرد: بهتر است این افراد در جهت تشنج کردن فضای انتخاباتی کشور وارد عمل نشوند و مشکلی را برای نظام ایجاد نکنند.

کوهکن تاکید کرد: فتنه‌گران به دلیل انجام اقدامات خلاف مصالح نظام بدون شک نمی‌توانند برای حضور در عرصه سیاسی کشور به روزنه جدیدی امیدوار باشند.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی در برخورد با فتنه‌گران و برخی از حامیان آنها به گونه‌ای مسالمت آمیز رفتار کرده که دیگر حرفی برای گفتن از سوی فتنه‌گران باقی نمی‌ماند لذا بهتر است آنها سکوت اختیارکنند.