ادعای مرعشی تکذیب شد؟

حسین مرعشی اعلام کرد «علی نوبخت برادر محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت یازدهم به جای «سلیمانی راد» در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت جایگزین شد.

به گزارش فارس، امروز در همایش گردهمایی فراگیر ائتلاف اصلاح‌طلبان عنوان شد که شورای نگهبان با تغییر حوزه انتخابیه سلیمانی‌راد عضو لیست ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت به تهران مخالفت کرده است.

گفتنی است درحالی حسین مرعشی عضو هیئت رئیسه شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان خبر از جایگزینی علی نوبخت در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت داده است که محمدرضا عارف امروز به فارس گفته بود که شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تصمیمی بر افزودن علی نوبخت به لیست نگرفته است.

احمد حکیمی‌پور عضو هیئت رئیسه شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیز در گفت‌و‌گو با فارس در پاسخ به این پرسش که آیا هیئت رئیسه در مورد جایگزینی آقای سلیمانی‌راد امشب جلسه ای دارد یا خیر، گفت: امشب در این مورد جلسه‌ای نبوده است چون طبق معمول باید از سوی دبیرخانه به من اعلام می‌شد.

همچنین الهام فخاری مسئول روابط عمومی شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان نیز در گفت‌و‌گو با فارس گفت که هیئت رئیسه شورای سیاست‌گذاری هنوز در مورد جایگزین سلیمانی‌راد جلسه‌ای نداشته است و باید این موضوع در هیئت رئیسه طرح شود.