در جهنم حال حاضر جهان ایران در امنیت کامل است

در روزها و ماه‌های اخیر، تروریسم کور سراسر منطقه و جهان را فراگرفته است؛ روزی نیست که خبر انفجار در منطقه و میدان و معبری به سرخط خبری رسانه‌های معتبر جهان تبدیل نشود؛ نکته قابل تامل در این میان این است که اهداف تروریست‌ها دیگر تنها به  کشورهایی چون عراق و افغانستان و سوریه و لبنان منحصر نمی‌شود؛ این روزها امن‌ترین و مدرن‌ترین متروپل‌های دنیا هم حتی در قلب قاره سبز به جولانگاه تروریست ها تبدیل شده‌اند؛ از آنکارا تا استانبول؛ از پاریس تا بروکسل...

امروز رسانه‌های معتبر جهان از وقوع 6 انفجار تروریستی در سالن انتظار فرودگاه بروکسل پایتخت بلژیک و همچنین مترو این شهر خبر دادند؛ انفجارهایی که چندین کشته و زخمی برجای گذاشت؛ همچنین افکار عمومی جهان هنوز سلسله اقدامات تروریستی 13 نوامبر پاریس که به کشته و زخمی شدن بیش از 500 نفر انجامید را فراموش نکرده‌است.

در ترکیه نیز که بیش از دو دهه است برای هضم شدن سیاسی،فرهنگی و اقتصادی در اروپا دست و پا می‌زند؛ اقدامات تروریستی زیادی در 2 ماه اخیر به وقوع پیوسته است؛ اقدامات تروریستی که به اقتصاد و صنعت گردشگری این کشور ضربه سنگینی وارد آورده و البته با سیاست‌های اتخاذ شده از جانب حزب حاکم ترکیه در قبال بحران سوریه و اقلیت‌ها و قومیت‌های این کشور، رابطه مستقیم دارد.

یکشنبه 23 اسفند 1394 بود که انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در آنکارا پایتخت ترکیه منجر به کشته شدن حدود 40 نفر شد؛ همچنین یک هفته بعد یعنی در روز شنبه 29 اسفند، انفجاری انتحاری، میدان معروف استقلال واقع در مرکز استانبول ترکیه را لرزاند و در اثر آن بیش از 30 نفر کشته و زخمی شدند.  

اما در میان انبوه اقدامات تروریستی و خرابکارانه در سطح منطقه و جهان که نشات گرفته از نضج و پرورش تفکر سلفی‌گری و بنیادگرایانه با دلارهای آمریکایی و سعودی و نابخردی‌های برخی دولتمردان منطقه‌ای است؛ در ایران اسلامی به یُمن رشادت ها و مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای نظامی و همچنین اتحاد و انسجام بالای ملی و حس تعلق وصف ناپذیری که آحاد ملت به ایران اسلامی و سرزمین گلگون خود دارند، امنیت 100 درصدی برقرار است و اخباری که پیرامون تروریست ها در داخل کشور منتشر می شود متمرکز بر شناسایی و خنثی سازی اقدامات خرابکارانه آن ها قبل از وقوع است.

در ادامه به برخی از اقدامات اقتدار آمیز نیروهای امنیتی و نظامی کشور در مواجهه با تروریست‌ها در ماه‌های اخیر اشاره می‌کنیم:

 

در 9 اسفند 94، حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات  در جریان نشست خبری از شناسایی و دستگیری یکی از عناصر تکفیری در مرزهای جنوب شرق کشور در19 بهمن ماه خبر داد و گفت:این فرد دو عدد بمب دست ساز با قابلیت کنترل از راه دور و مقداری مواد منفجره به همراه فیتیله، ریموت و بمب آهن ربایی برای ترور به همراه داشت.

در پنجم اسفندماه سال 94 یک تیم چهار نفره که اقلام بسیاری مربوط به عملیات انتحاری و انفجاری به همراه داشتند، شناسایی شدند. از این افراد 6 جلیقه انتحاری، 9 چاشنی الکترونیکی، مقداری پودر انفجاری و اقلام دیگری برای اقدامات تروریستی به دست آمد و به آنها اجازه داده نشد تا در ایام انتخابات امنیت مردم را سلب کنند.

در 19 آبان 94 خبر شناسایی و دستگیری بیش از 10 نفر از عوامل تروریستی در مرزهای ایران، مخابره شد؛ این عناصر تروریستی به دنبال این بودند که در برخی از استان‌ها از جمله گلستان، مازندران، تهران و سیستان و بلوچستان عملیات تروریستی انجام دهند؛ آن‌ها خودروی مردم عادی را به زور تصاحب کرده و پس از قتل مردم در نظر داشتند تا از خودروی آن‌ها برای مقاصد تروریستی استفاده کنند که همگی شناسایی و دستگیر شدند.؛ حتی آن‌ها برنامه‌هایی برای انجام عملیات‌های انفجاری در برخی از استان‌ها داشتند که خنثی شد.

همچنین در همان زمان اعلام شد که20 نفر از عوامل تروریستی که در غرب کشور به مقصد سوریه و عراق تحرکاتی داشتند نیز دستگیر شدند.

در 8 خرداد 94 خبر شناسایی هسته‌های مرتبط با داعش به سرخط رسانه‌های داخلی تبدیل شد؛ این عناصر تکفیری قصد مسموم کردن غذای یکی از هیأت‌های بزرگ تهران و همچنین برنامه سرقت مسلحانه در این شهر و انفجار بمب در حرم حضرت معصومه(س) را داشتند که شناسایی و دستگیر شدند.

همچنین در همان زمان خبر انهدام یک گروهک تروریستی در جنوب شرق کشور منتشر شد؛ در تخلیه اطلاعاتی از این گروهک تروریستی مشخص شد آن‌ها برای انجام چندین عملیات انفجاری در مشهد مقدس برنامه ریزی کرده بودند که تمام تجهیزات، وسایل بمب‌سازی و مواد منفجره آنان کشف و ضبط و توطئه آنها در نطفه خفه شد.