حبیبی: ما طبق برنامه‌ به شورای سیاستگذاری ورود نکرده‌ایم

آرش حبیبی دبیر کمیته انتخابات شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب در پاسخ به اظهارات اخیر محمود صادقی رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پیرامون تکذیب تشکیل «ائتلاف1+21 اصلاح طلبان» شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب، با بیان اینکه طبق قانون ما باید از کمیسیون ماده 10 احزاب مجوز می‌گرفتیم، تصریح کرد: کمیته انتخابات احزاب اصلاح‌طلب یک سال است شکل گرفته و نمی‌دانستیم باید از اشخاصی که داعیه قیمومیت اصلاح‌طلبی دارند، برای فعالیت‌مان مجوز بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه شناسنامه‌ کسانی که در کمیته انتخابات شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب هستند بر کسی پوشیده نیست، افزود: افرادی چون حجت‌الاسلام رهامی و حجت‌الاسلام منتجب‌نیا نیازمند این نیستند که برای اصلاح‌طلب بودنشان سمت افرادی بروند که سابقه چندانی در جریان اصلاح‌طلبی ندارند.

حبیبی با بیان اینکه تشکل ما شکل گرفته و طبق برنامه‌ای که داریم به شورای سیاستگذاری ورود نکرده‌ایم، خاطرنشان کرد: ما می‌گوییم احزاب باید محور باشند نه اشخاص و باید در جهت توسعه سیاسی وزن احزاب را بالا برد.

 نشست «ائتلاف 1+21 اصلاح طلبان» به همت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات صبح پنجشنبه هفته گذشته با حضور برخی چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب از جمله مصطفی کواکبیان، رسول منتجب‌نیا، هادی غفاری و تعدادی از نامزدهای احتمالی لیست شورای شهر اصلاح‌طلبان تهران برگزار شد.

این شورا در این نشست بدون ورود به ساز و کار شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، ضمن دعوت از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، تمهیدات لازم را برای ورود مستقل به انتخابات شوراهای سال آینده اندیشیده است.