دیکتاتوری اصلاح طلبان ادامه دارد/ چرخش 180 در جه ای در مقابل ورزشکاران

گروه سیاسی- انتخابات شوراهای شهر یکی از همین مصادیق یک بام و دوهوای اصلاح طلبان است، سیاسیون این جریان ثابت کرده اند منافع باندی و حزبی خود را حتی در مقابل قانون کشور ترجیح می دهند.

به گزارش افکارنیوز، در زمانی که اصلاح طلبان در این دوره شوراهای شهر برای در اختیار گرفتن ریاست شورا به رای نیاز داشتند، پس از در دست گرفتن هیات رییسه شورا این عضو ورزشکاران شورا را به سمت معاون نظارت شورا منصوب کردند اما حالا غلامرضا انصاری مصاحبه کرده که ورزشکارها در لیست اصلاحات نخواهند بود.

این موضوع نشان می دهد اصلاح طلبان در بزنگاههای حساس برای استفاده ابزاری به نفع خود حاضرند پست و سمت هم به افراد بدهند اما زمانی که بحث هایی به وجود آمده که چرا ورزشکاران و هنرمندان در شورای شهر هستند در چرخشی 180 درجه ای می گویند ورزشکاران در لیست اصلاحات نخواهند بود.

از سوی دیگر برخورد اصلاح طلبان با الهه راستگو را مردم فراموش نکرده اند، زمانی که وی بر اساس تکلیف خود رای به شهردار شدن قالیباف داد، اصلاح طلبان با هجمه بسیار علیه وی، او را از دایره اصلاح طلبی اخراج کردند و نشان دادند دیکتاتوری اصلاح طلبان پشت چهره دموکراسی خواهی و روشنفکر نمایی آنها وجود دارد.

فاطمه رهبر عضو سابق مجلس در خصوص دیکتاتوری اصلاح طلبان مقابل الهه راستگو می گوید: اصلاح‌طلبان تلاش کردند تا نظر خود را به کسی که می‌خواست آزادانه رأی دهد تحمیل کنند و خانم راستگو که به آقای قالیباف رأی داده بود را تحت فشار قرار دادند.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام آنها نشان داد که اصلاح‌طلبان تنها ادعای آزادی بیان را دارند، افزود: اعضای حزب کار به دلیل رأی خانم راستگو به قالیباف، مسئله اخراج وی را از حزب در دستور کار خود قرار داده‌اند و این نشان‌دهنده دیکتاتوری اصلاح‌طلبان است.

از سوی دیگر در انتخابات های گذشته اصلاح طلبان نشان داده اند برای رای آوری نامزدهای مورد حمایت خود دست به دامن سلبریتی ها می شوند و لیست های خود را به امضای آنها می رساندند اینبار دست رد به سینه ورزشکاران زده اند .