رئیس جمهور دوازدهم بداند عزت دولت در سرافرازی ملت است

سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) در بیانیه‌ای پیرامون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: جنبش کاندیداهایی را واجد تصدی ریاست جمهوری ایران اسلامی می‌دانند که علاوه بر پیروی از مکتب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ولایت‌مداری عملی و پایبندی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و قانون اساسی در فکر عزت مردم باشد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: انتخابات ریاست جمهوری نشانه‌ای از دموکراسی و مردم سالاری دینی است که به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدای جنگ تحمیلی صورت می‌گیرد. ما به عنوان جوانان این مرز و بوم باید قدر این نعمت الهی را بدانیم و از آن به عنوان فرصتی برای بهروزی سرزمین‌مان ایران اسلامی استفاده کنیم، باید انتخاب کنیم تا شرمنده مردان و زنانی که برای استقلال و آزادی میهن از جان و مال خود گذشتند نباشیم. باید انتخاب کنیم تا مجری فرمایشات مستکبران جهانی مانند زمان پهلوی نباشیم، باید انتخاب کنیم تا زندگی که شایسته هر ایرانی است رقم بخورد.

در ادامه تاکید شده است: انتخابات عرصه انتخاب دموکراتیک است و هر انسانی می‌تواند در شرایط مسالمت آمیز رای خود را راجع به دولت و قدرت بدهد. زندگی را مجموعه‌ای از انتخاب‌هایمان می‌سازد. باید در این انتخاب‌کردن، دقت و تفکر به خرج دهیم تا آنچه نصیب‌مان می‌شود با ارزش باشد. ارزش در این جا رسیدن به پیشرفت و توسعه کشور است و در نهایت رضایت مردم که به رضایت حق تعالی منجر می شود.

این اتحادیه دانشجویی تصریح کرد: جنبش‌های دانشجویی مانند هر اجتماع انسانی دیگر سلایق متنوع و گاها متفاوت دارد. اما این جنبش در ایران اسلامی بر سر مواضع کلی نظام و مقام معظم رهبری (حفظه) هم نظر است. کاندیداهای محترم ریاست جمهوری باید بدانند که این جنبش کاندیداهایی را واجد تصدی ریاست جمهوری ایران اسلامی می‌دانند که علاوه بر پیروی از مکتب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ولایت‌مداری عملی و پایبندی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و قانون اساسی در فکر عزت مردم باشد. مردمی شریف که در همه حال حامی مقام معظم رهبری و دولت‌ها بوده‌اند.

در ادامه آمده است: کاندیداهای محترم ریاست جمهوری باید این موضوع را در راس باورهای خود قرار بدهند که عزت یک دولت به سرافرازی مردم آن کشور است. این سرافرازی جز با برنامه‌ای منجسم که قابلیت عملیاتی شدن دارد محقق نمی‌شود.

این اتحادیه دانشجویی تاکید کرد: کاندیداها باید بفهمند که دیگر با وعده‌های زود گذر و در باغ سبز نشان دادن نمی‌توانند قلب‌های مردم مسلمان ایران را به دست بیاورند. چون این قلب‌ها پر از نور خداوند است و در روشنایی بازاری برای تاریکی فروختن نیست. تقوای الهی و مدبر بودن و مومن بودن به اصل نظام شرط است و اگر کسی در خود اینها را نمی‌بیند بهتر است از این معرکه کنار بکشد تا هم دنیای مردم و هم آخرت خود را از بین نبرد.

سازمان اسلامی دانشجویان ایران در خاتمه ضمن دعوت از مردم شریف ایران برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اعلام کرد: برای همه کاندیداهای محترم این انتخابات آرزوی توفیق در سایه اخلاق مداری و حفظ شان جمهوری اسلامی ایران را داریم.