درخواست نماینده مجلس برای ایجاد سازمان بسیج اشتغال

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور با اشاره به مطرح بودن دو موضوع مهم انتخابات و اشتغال و تولید در سال ۹۶ اظهار داشت: هر دو مساله به هم گره خورده و ضرورت دارد که در موضوع انتخابات و اشتغال و تولید ورود جدی داشته باشیم.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران جنگ هشت ساله را با کمترین امکانات مدیریت کرد و با سلامت و پیروزی از آن میدان نابرابر بیرون آمد؛ امروز هم در یک جنگ ناخواسته اقتصادی قرار گرفته ایم که دشمن برای ما طراحی کرده است.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: برای بیرون آمدن از این میدان ضرورت دارد که همه ملت ایران عزم خود را جزم کنند و قوای سه گانه بسیج شوند و سازمان بسیج اشتغال شکل بگیرد.

رنجبرزاده تصریح کرد: با شعار و نشستن پشت میز و با اراده های سست و اندک اشتغال ایجاد نمی شود؛ اشتغال، دولت انقلابی و وزرای باانگیزه می خواهد.

وی تاکید کرد: باید بازارهای داخلی و خارجی را به هم وصل کرد و انضباط اقتصادی ایجاد کرد؛ لذا مدیریت جهادی و انقلابی راه حل مشکل است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس خاطرنشان کرد: امروز ۷ میلیون بیکار در کشور داریم البته آمارهای متناقض از بیکاری هم ما را گیج کرده است اما اگر سالی یک میلیون شغل ایجاد شود باز هم در سال ۱۴۰۰ مشکل بیکاری خواهیم داشت.

رنجبرزاده در پایان با تاکید بر اینکه مجلس در سال گذشته مصوبات خوبی برای اشتغال داشته است، اظهار داشت: مجلس برای اشتغال مصمم است؛ امیدواریم که یک دولت انقلابی به این مجلس متصل شود و در این راه از NGO ها و مردم نیز کمک گرفته شود.