هزینه میلیاردی نامزد انتخابات برای به خدمت گیری خواننده مشهور

یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم که از امکانات مالی و قدرت فراوانی نسبت به سایر رقبای خود برخودار است، در راستای بهره‌برداری ابزاری و تبلیغاتی، در تلاش است یکی از خوانندگان مطرح کشور را به خدمت بگیرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری که در نظرسنجی‌های مختلف در روزهای گذشته افول قابل ملاحظه‌ای داشته، با هزینه میلیاردی از یک خواننده مشهور کشور خواسته تا برای او ترانه انتخاباتی بخواند. این خواننده مشهور و پدرش در زمینه موسیقی سنتی ایرانی فعالیت دارند.

پیشتر جمعی از هنرمندان نسبت به استفاده ابزاری از برخی همکاران‌شان در انتخابات هشدار داده و نسبت به تلاش برخی کاندیداها برای به استخدام درآوردن برخی هنرمندان، اعتراض کرده بودند.

در همین زمینه حمید فرخ‌نژاد بازیگر سینما در مطلبی در صفحه شخصی خود نوشته بود: «گر بدهی رای به من چنین کنم، چنان کنم و باز هم ایام انتخابات اومد و جماعت هنری عزیز دل شدن، دوستان عزیزم بدینوسیله صراحتا و در کمال هوشیاری اعلام می‌کنم از شنیدن حرف‌ها و وعده‌های انجام نشده از یمین و یسار خسته شدم و دیگه هم قصد ندارم کسی رو از هراس اومدن کس دیگه بترسونم، فقط آرزو می‌کنم امورات مردم به دست هر کسی افتاد خداوند بهش وجدان مضاعف عنایت کنه که این مردم این روزا خیلی لنگشن.»