بازدید روحانی از معدن آزادشهر

 حسن روحانی رئیس جمهور و شماری از اعضای هیئت دولت دقایقی پیش برای بازدید از روند امدادرسانی در معدن زمستان یورت آزادشهر وارد فرودگاه بین‌المللی گرگان شد.

روحانی را در این سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و شماری دیگر از اعضای دولت همراهی می‌کنند.

رئیس جمهور قرار است از فرودگاه گرگان مستقیم به سمت آزادشهر و محل وقوع حادثه معدن زمستان یورت حرکت کرده و ضمن بازدید از روند امدادرسانی با مردم و خانواده‌های معدنچیان دیدار و دلجویی کند.

این سفر در حالی برگزار می‌شود که در این سفر از رسانه‌های جمعی و خبرگزاری‌ها دعوتی نشده و تنها صداوسیما و برخی رسانه‌های نزدیک به دولت، رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

در این سفر جایگاهی برای خبرنگاران تعریف نشده و این دولت همچنان بنا دارد تا میانه خوبی با رسانه ها نداشته باشد و آنها را بیگانه بپندارد و این در حالی است که انتقادهای زیادی نسبت به عملکرد مسئولان دولتی و ارگان‌های مرتبط با حادثه معدن آزادشهر وجود دارد.

حادثه انفجار معدن زغال سنگ آزادشهر که ظهر چهارشنبه رخ داد به محبوس شدن حدود 35 نفر از کارگران منجر شد که تاکنون 22جنازه از اعماق زمین خارج شده و 4 جنازه نیز شناسائی شده است.

معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر در نزدیک روستایی به همین نام در شرق گرگان مرکز استان گلستان قرار دارد.