تهدید روستاییان به قطع یارانه

علی نیکزاد در اجتماع بزرگ حامیان حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی که شامگاه امروز در مسجد جامع حصارک برگزار شد، اظهار داشت: نمی‌شود انقلاب اسلامی و فرهنگی کرده باشیم اما مخفیانه سند 2030 را امضا کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه اگر دولت کنونی در روند خود بر مسیر انقلاب حرکت می‌کند باید از آن حمایت کنیم، گفت: اما اگر این چنین نیست باید تصمیم جدی گرفته شود.

وزیر سابق راه و شهرسازی با اشاره به اینکه مسئولین را به روستا می‌فرستند و آنها را تهدید می‌کنند که اگر به روحانی رای ندهند یارانه آنها قطع می‌شود، اضافه کرد: اگر قرار است چنین تهدیدی سبب شود دولت بماند پس چرا ما انقلاب کردیم، این عمل با مردم سالاری دینی تفاوت دارد.

وی با تاکید بر اینکه آیا مسئولین ساده زیستی را در رفتار خود دارند، بیان کرد: چرا یک فرماندار باید یک نفر را با خودرو خود زیر بگیرد و سمینارهای دولت در گران‌ترین هتل‌های شهرها برگزار شود.

نیکزاد با بیان اینکه گفته می‌شود آقای رئیسی برنامه‌ای برای اداره کشور ندارد، گفت: آیا جوانان حزب‌الهی‌ نمی‌توانند برنامه‌هایی را در زمینه سیاست خارجه، اقتصاد، فرهنگ و دیگر زمینه‌ها طراحی کنند، فلسفه آمدن آقای رئیسی را باید با آرمان‌های امام، شهدا و رهبر انقلاب اسلامی مقایسه کرد.

رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام رئیسی با تاکید بر اینکه توافقات بین‌المللی برای این است که چرخ اقتصاد مردم با عزت و اقتدار بچرخد، عنوان کرد: سفره مردم بزرگتر نشده و در آمد مردم به حدی نرسیده است که یارانه نخواهند.

وی با اشاره به اینکه گفته می‌شود پول‌های نفت به ایران باز می‌گردد اما چرا جنس‌های بی‌کیفیت وارد می‌کنند، افزود: توان دفاعی، عظمت و جایگاه پاسپورت ایران را به برجام وصل کردیم اما این کار صورت نگرفته است، ایران در رتبه 29 بیکاری جهان قرار داشت اما اکنون 13 پله نزول کرده است.

وزیر راه و شهرسازی سابق با بیان اینکه یک سال از عمر دولت فعلی گذشته بود که رهبر معظم انقلاب فرمودند« طرح مسکن مهر باید به پایان برسد زیرا خیلی از مردم چشم انتظار آن هستند»، تصریح کرد: یک رفراندوم در کشور برای پرداخت یارانه‌ها برگزار شد اما 98درصد مردم با ثبت نام برای دریافت یارانه به آن رای دادند، دولت 95 هزار میلیارد یارانه دریافت می‌کند اما 50 هزار میلیارد آن را به مردم پرداخت می‌کند.

نیکزاد با تاکید بر اینکه اگر وضعیت اقتصاد، شغل و مسکن مردم درست شده است نباید به تغییر رای داد، بیان کرد: علت مکدر بودن مردم از عدم رعایت عدالت توسط دولت فعلی است، کارگران به وضعیت فعلی اعتراض می‌کنند اما به آنها گفته می‌شود که دهانتان را خرد می‌کنیم.