سند 2030 لزوم برکناری دولت را تایید می کند

آیت الله موسوی اصفهانی در همایش اساتید و مدیران حوزه های علمیه خواهران همدان اظهار داشت: با انتخاب خود در واقع  سرنوشت مملکت را به دست کسی میسپاریم که صاحب اختیار ۸۰ میلیون نفرجمعیت است و چهار سال باید تمام ادارات و نهادها تاثیر گذار باشند.

*چرا نمایندگان مجلس در این باره نفس نکشیدند وحرفی نزدند

وی با اشاره به سند 2030 که توسط مسئولان دولت امضا و در حال اجرا بود گفت : چرا نمایندگان مجلس در این باره نفس نکشیدند وحرفی نزدند تا این که رهبر عزیز با ان دلسوزی و دل پرخون نگران از امضای سند ۲۰۳۰ باشد.

آیت الله موسوی اصفهانی افزود: خواهران این سند را دیده اند و مسئولین این دولت آن را امضا کرده و دستور اجرا داده اند که خلاف اعتقادات اسلامی است.

وی تاکید کرد: اگر هیچ موردی در این دولت نبود ، فقط این سند لزوم برکناری ان را تایید میکند.

*باید رئیس جمهوری معرفی شود که در خط رهبری باشد

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان  در ادامه اظهار داشت: باید رئیس جمهوری معرفی شود که در خط رهبری باشد .

آیت الله موسوی اصفهانی گفت : در این برجام که چشم دولت به بیگانه بود ،تصویب کردند و بعضی مذاکره کنندگان حتی خط قرمزها را زیر پا گذاشتند و باید پاسخگو باشند.

وی با بیان این که مومن کسی است که تابع رهبرش این باشد، اظهار داشت: مگر مقام معظم رهبری نفرمودند که فتنه خط قرمز ماست و هنوز سران فتنه اظهار پشیمانی نکرده اند و اینان گفتند که آشتی ملی داشته باشیم.

*رئیس جمهور ، مذاکره کنندگانی را که خط قرمزها را رعایت نکردند مواخذه نکرد

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان  تاکید کرد: حتی رئیس جمهور ، مذاکره کنندگانی را که خط قرمزها را رعایت نکردند مواخذه نکرد. حالا در تبلیغات از سران فتنه اسم برده میشود و دنبال فتنه ای دیگر هستند.

آیت الله موسوی اصفهانی  در ادامه گفت : سخنگوی دولت در خصوص یکی از نجومی بگیرها  عنوان می کند که اینها ذخایر نظام هستند.

وی افزود: این دولت با مسئله بیکاری و خانه نشین شدن جوانان و ورود قاچاق حتی به دست بعضی وزرا و تعطیلی کارخانه ها و مسئله مسکن مهر و افرادی که بیکار شده اند  وضعیت اقتصادی را برای جامعه ایجاد کرده  ان گاه در تبلیغات  برای خود مسایلی را مطرح میکنند که "ما خیلی برای اقتصاد مملکت کار کردیم."

*مردم در مسائل سیاسی و به خصوص انتخابات وارد شوند

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان  همچنین بر حضور حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت ماه تاکید کرد و افزود: عبادت فقط نماز و روزه و حج و حجاب شخصی نیست . بلکه مسئله جهاد و تلاش برای اسلام و جبهه رفتن عین مسایل سیاسی هست و این واقعیت قران است که سیاست ما عین دیانت ماست .

آیت الله موسوی اصفهانی  با بیان این که خداوند متعال در قران کریم خطاب به پیامبر اکرم میفرماید: "جهاد کن در مقابل کفار و بایست و نرمش نشان نده." اظهار داشت : با اینکه پیامبر رحمت العالمین است و با اینکه خدا پیامبر را به شخصی لین و نرم تعریف میکند، اما  میفرماید در برابر دشمن غلیظ باش و جهاد کن.

وی افزود: لذا باید همه در مسائل سیاسی و به خصوص انتخابات وارد شوند.