درخواست ماموستا رستمی از دولت

ماموستا فائق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز (سه‌شنبه 28 شهریور) طی سخنانی در اجلاسیه این مجلس با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین (ع) و گرامی داشت  یاد امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی  ثمره خون شهدا و نقش برجسته رهبر معظم انقلاب در هدایت نظام اسلامی است.

وی افزود: مردم این کشور از تمام سنین و تمام قومیت‌ها آن روز که علیه ایران تجاوز شد پا به عرصه گذاشت و امروز نیز با تمام وجود به پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حافظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود و همواره دوستدار مسئولان و انقلاب هستند.

رستمی تصریح کرد:مسئولان بدانند هر چه به رفع مشکلات مردم به ویژه مشکلات مردم محروم در مناطق مرزی اهتمام ورزند، عشق و علاقه آنان به نظام افزون خواهد شد.

نماینده مردم کردستان در ادامه به برخی از مشکلات این استان از جمله معضل بیکاری و نا بسامانی راههای مواصلاتی استان کردستان اشاره کرد  و خواستار رسیدگی بیشتر دولت به مناطق نوار مرزی با بهره‌گیری از ظرفیت‌هایی همچون گردشگری و معادن سرشار استان کردستان شد.