امام جمعه موقت تهران: آمریکایی‌ها دجال هستند

حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه گناهی که خداوند نمی‌بخشد شرک است؛ عنوان داشت: غیر از شرک خداوند فرموده اند که بقیه گناهان را می‌بخشد.

وی افزود: ریا شرک خفی است و باید مراقب باشیم، من به مسئولان اجرایی و قضایی و تقنینی می‌گویم که ما شما را دعا می‌کنیم که جامعه توحید داشته باشد و خدا را هم به حساب بیاورید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: به مسئولان می‌گویم که دشمن همه راه‌ها را تجربه کرده و شکست خورده است. امروز دشمن به دنبال دو قطبی کردن و بی اعتمادی و بی اعتقادی است.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان راهبردهای دشمن علیه ایران ادامه داد: امروز برای حاکمیت اسلام مردم همه چیز را می‌دهند، این مسئولیت‌ها  حباب روی آب است و امانتی که به عهده ما گذاشته شده سنگین است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان ابعاد لفاظی ترامپ عنوان داشت: ترامپ با اراجیفی که به زبان بی اخلاق خود آورد هشداری داد که باید مراقب باشیم، دشمن نمی‌تواند معجزاتی که در انقلاب ما رخ داده است، تحمل کند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با بیان اینکه آن روز که ما موشک و نفوذ منطقه‌ای نداشتیم، استکبار باز هم علیه ما توطئه می‌کرد؛ ادامه داد: اساس عقده آن‌ها این است که غربی‌ها لیبرال دموکراسی را به عنوان کعبه آمال دل‌ها مطرح کرده بودند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: امام خمینی مامور خدا شد تا پرچم غدیر را برافراشته کند و جامعه‌ای که با علم خدا آشنا شود تن به ذلت نمی‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی ادامه داد: جامعه‌ای که تن به ذلت نمی‌دهد در مقابل شرق و غرب سر خم نمی‌کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه آن‌ها جنگ را به ما تحمیل کردند تا ما را از پای دربیاورند، اضافه کرد: جبهه دانشگاه اخلاق، ایثار، عشق، اخلاق و همت بود و به انسان ارزش داد تا کمالات خود را بشناسد. ما خویشتن خود را در جبهه شناختیم و این با دم مسیحایی روح الله بود.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی ادامه داد: نتیجه جنگ تحمیلی اقتدار دنیوی و اخروی بود، آمریکایی‌ها دجال هستند و یک چشم بیشتر ندارند، امور دنیوی را می‌بینند و مشت به آب می‌زنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: ما به حقیقتی متصل هستیم که دشمنان نمی‌توانند آن را بشناسند و از بین ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی با اشاره به زمینه سازی دشمنان برای فتنه ۸۸ و داعش ادامه داد: آن‌ها تلاش کردند تا کار سوریه و عراق را یکسره کنند و سپس به سمت ما بیایند اما مدافعان حرم توطئه جهانی استکبار را در خاورمیانه خنثی کردند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: آنها چون قدرت ما را دیدند باید هم عصبانی شوند و انگشت خود را گاز بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی ادامه داد: آمریکایی‌ها نتیجه قرارداد را نقد گرفتند و داده‌های خود را نسیه دادند و برجام نشانه‌ای برای بصیرت ما شد تا القائات شیطان بزرگ را نادیده بگیریم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح با بیان اینکه با برجام دشمنی آمریکا اضافه و سپاه تحریم شد، اضافه کرد: سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی مردمی است که در همه عرصه‌ها کار ساز بوده و در مسئله نبرد با داعش و تروریست‌ها در خط مقدم جبهه‌ها بوده است.

وی با انتقاد از برخی سیاست‌ها در قبال اعتماد به آمریکا ادامه داد: امروز این شجاعت را دارید که اعتراف می‌کنید که آمریکا قابل اعتماد نیست؛ بدانید که آمریکا می‌خواهد ما را خلع سلاح کند و از ریشه نابودمان کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: آیت الله مهدوی کنی از استوانه‌های انقلاب بود که از میان ما رفت.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی اظهار کرد: نسبت به میانمار قلب‌ها مجروح است و ۵۰۰ هزار نفر بی خانمان هستند. در حوزه علمیه طلبه‌ها ۱۸۰ میلیون به آوارگان میانمار کمک کردند.

وی با بیان جنابیات حکومت جنایتکار سعودی یادآور شد: دست انتقام الهی در یمن بیرون خواهد آمد و انتقام را از آمریکا خواهد گرفت. مجامع بین المللی تماشا می‌کنند و در یمن زیر ساخت‌ها نابود شده است.