گرفتن پول اضافی از زائرین در شان مسئولین نظام نیست/ اشتباه مسئولین در ایام اربعین

گروه سیاسی- جواد کاظم نسب نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز در پاسخ به سوالی درباره گرفتن پول اضافی از زائرین اربعین از جمله 18 هزار و 800 تومان برای بیمه سفر، شش هزار و 200 تومان برای جمعیت هلال احمر و 10 هزار و 900 تومان برای کارگزاری سازمان حج و هزینه زیاد پارگینک در مرزها از جمله ورودی 50 هزار تومانی برای پارکینگ چزابه گفت: مسئولین ما باید از مردم درس عبرت بگیرند و بدانند مردم از جان و مال خود در ایام اربعین می گذرند تا این مراسم به نحو باشکوه برگزار شود.

وی افزود: مردمی که درس ایثار و مردانگی را از خود به نمایش می گذارند، نباید پول اضافی پرداخت کنند.

نماینده استان خوزستان در مجلس تصریح کرد: اربعین مراسم معنوی، تقویت آزادگی و عامل وحدت مسلمین است و همه باید کمک کنند تا این مراسم به نحو احسن برگزار شود.

کاظم نسب الباجی افزود: برای برگزاری یک مراسم معنوی مسئولین باید هزینه کنند نه اینکه بخواهند از مردم پول اضافی بگیرند.

وی با اشاره به هزینه 50 هزار تومانی برای ورودی پارکینگ چزابه گفت: با توجه به پیگیری انجام شده، در حال حاضر ورودی به پارکینگ 20 هزار تومان شد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم پول های اضافی که از مردم گرفته شده برای تسهیل امور، خدمات دهی و بهتر برگزار شدن مراسم اربعین استفاده شود.

کاظم نسب الباجی با اشاره به گرفتن پول از سوی بیمه، هلال احمر و کارگزاری حج  زیارت افزود: گرفتن پول اضافی از زائرین در شان مسئولین نظام نیست و یک اشتباه مسئولین در ایام اربعین بوده است.