آمریکا منتظر انفجار خشم مسلمانان جهان باشد

حزب مردم‌سالاری در پاسخ به اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، بیانیه‌ای صادر کرد. 

در این بیانیه آمده است: همزمان با ایام ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی‌(ص)، لابی صهیونیستی در کاخ سفید به کار افتاد و رئیس‌جمهور آمریکا را وادار به امضای سندی مبنی بر به رسمیت شناخته شدن قدس (این قبله اول مسلمانان) به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نمود که در این زمینه نکاتی را به استحضار ملت شریف ایران می‌‌رسانیم.

در بند یک این بیانیه تاکید شده است: حزب مردم‌سالاری این اقدام ابلهانه را به شدت محکوم نموده و آن را نشانه حماقت ترامپ در شعله‌ور ساختن آتش خشم مسلمانان جهان علیه موجودیت رژیم جعلی اسرائیل می‌‌داند.

در این بخش از بیانیه تصریح شده است:‌ بدون شک آنچه در اعلامیه بالفور انگلیسی در یکصد سال گذشته آمده بود اگر توانست موجودیت اسرائیل را بدون هیچگونه دغدغه‌ای تضمین نماید قطعا امضای سند از سوی رئیس‌جمهور آمریکا نیز می‌تواند رژیم صهیونیستی را در برابر انفجار ملت‌های اسلامی مصونیت بخشد!

بند دوم این بیانیه با تاکید بر اینکه آمریکا با این اقدام حماقت‌آمیز خویش نشان داد پایبند هیچگونه ضوابط، حقوق و معیارهای بین‌المللی نیست، اشاره شده است: به همین خاطر حتما باید منتظر انفجار خشم مسلمانان جهان و شاهد ثبات‌زدایی در این منطقه باشد. زیرا اقدام مذکور ثابت کرد که برخورد قهرآمیز با رژیم صهیونیستی تنها راه مقابله با خوی تجاوزگری و توسعه‌طلبی این غده سرطانی منطقه بوده و راه هر گونه توافق پنهانی و گفت‌وگو و مذاکره نهایتا به بن‌بست ختم خواهد شد.

حزب مردم‌سالاری در بند پایانی بیانیه اعتراضی خود آورده است: حزب مردم‌سالاری ضمن این که از مسلمانان جهان می‌خواهد با اتحاد و بیداری و آگاهی خویش مانع آرامش فکری میان لابی پرقدرت صهیونیسم در کاخ سفید گردند از دولت‌های کشورهای اسلامی می‌خواهد هر چه سریع‌تر با تشکیل اجلاس سازمان همکاری ا‌سلامی اقدامات عملی و موثر خویش را در این زمینه به منصه ظهور و بروز برسانند.