تشکر261 نماینده از روحانی به خاطر یک ابقاء

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و وزرا از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.

محمد عزیزی نماینده مردم خرمدره و ابهر در تذکر کتبی به وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت توقف خط تولید پراید با توجه به تهدیدات جانی برای هموطنان تأکید کرد.

قاسم میرزایی نکو نماینده مردم دماوند و ۱۲ نماینده دیگر نیز در تذکر مشترک به وزیر امور خارجه خواستار توضیح درباره علت غیبت نماینده ایران در سازمان ملل هنگام رأی گیری برای محکومیت جنایات علیه مسلمانان میانمار شدند.

ولی داداشی نماینده مردم آستارا نیز در تذکر کتبی به وزیر امور خارجه خواستار توضیح درباره علت کوتاهی این وزارتخانه در تمدید پروتکل مرزی گذر مرزنشینان با جمهوری آذربایجان شد.

محمد حسینی نماینده مردم تفرش و آشتیان در تذکر به رئیس جمهور به عدم تدوین و ابلاغ آئین نامه های اجرایی قانون مجازات استفاده کنندگان از انشعابات غیرمجاز آب، برق و گاز اشاره کرد و خواستار توضیح در این رابطه شد.

علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران و ۲۶۰ نماینده دیگر در تذکری کتبی به رئیس جمهور اعلام کردند که معاونین پارلمانی برخی وزارتخانه ها در مجلس حضور ندارند و خواستار تذکر رئیس جمهور به وزراء شدند؛ این نمایندگان همچنین از ابقاء مجدد حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور تشکر کردند.