عیدی 4 عضو کابینه روحانی برای مردم در سال جدید

در این بسته خبری خبر خوب 4 عضو کابینه تدبیر و امید در سال 97 را می‌خوانید.

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تصویب لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت در قوه قضائیه و ارسال آن به دولت و سپس به مجلس خبر خوب ماست و امیدوارم شاهد تصویب نهایی آن در مجلس به صورت قانون باشیم.

 

خبر خوب 4 عضو کابینه روحانی برای مدم در سال 97

وی ادامه داد: این لایحه دستاورد بسیار خوب و ملی است و مردم هم در این زمینه انتظاراتی دارند.این لایحه به احساس امنیت، آرامش و عدالت در جامعه کمک می‌کند.

 اکتشاف جدید در حوزه مس و آهن خبر خوب شریعتمداری برای مردم

همچنین محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر خوبی از حوزه فعالیت خود در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان داد و گفت: موفقیت‌هایی در حوزه اکتشاف در معاون به دست آوردیم.

 خبر خوب 4 عضو کابینه روحانی برای مدم در سال 97

وی ادامه داد: این اکتشافات در حوزه مس و آهن در دو  منطقه جنوب یزد و حوالی نائین اصفهان است به زودی مردم را از پیدا شدن این ذخایر بزرگ مطلع می‌کنیم.

ساختن مدرسه‌ای شایسته، خبر خوب بطحایی

 سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش خبر وزارتخانه متبوعش را اینگونه بیان کرد: در تلاشیم تا مدرسه‌ای شایسته برای دانش‌آموزان ایجاد و نواقص و کاستی‌ها را برطرف کنیم.

 

 خبر خوب 4 عضو کابینه روحانی برای مدم در سال 97

وی ادامه داد: مدرسه باید محیط با نشاطی برای دانش‌آموزان باشد چرا که محل زندگی دوم آنان است.اگر بتوانیم در مدارس مهارت‌های زندگی کردن را به بچه‌ها به خوبی بیاموزیم، قطعا والدین هم خوشحال می‌شوند.

ولی‌الله سیف رئیس‌ کل بانک مرکزی نیز تاکید کرد: همه مسئولان در تلاش اند تا رفاه بیشتری برای مردم ایجاد شود و یکی از هدف‌گذاری‌ها در سال 97 ادامه پر شتاب تر این روند است.

 خبر خوب 4 عضو کابینه روحانی برای مردم در سال 97

وی ادامه داد: همچنین امسال تلاش می‌کنیم تا مشکلات بیشتری از سپرده گذاران در موسسات غیرمجاز را حل و فصل کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی اظهار کرد: حفظ تورم تک رقمی سال گذشته برای امسال هم استمرار می‌یابد.