اصولگرایان درانتخابات ریاست جمهوری کاندیدایی با برنامه معرفی کنند

محمد اسماعیل سعیدی عصر امروز یک شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اصول گرایان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم کاندیدایی را معرفی کنند تا برای مدیریت کشور و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برنامه مدون داشته باشد، اظهار کرد: انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری در عین حال که مهم بوده و تاثیرگذار نیز است و اصول گرایان برای پیروزی در این انتخابات کاندیدایی معرفی کنند که برنامه مدون داشته باشد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس اضافه کرد: مردم در انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری بدون توجه به گرایشات سیاسی کاندیداها از داوطلبان این انتخابات مهم و تاثیرگذار برنامه بخواهند.

وی افزود: متاسفانه بعد از دهه هفتاد کاندیداهایی که در انتخابات پیروز و به عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده اند بیشتر موضوع محدودیت اختیارات را طرح می کنند این در حالی است که آنها به خوبی می دانستند در قانون اساسی رئیس جمهور چه اختیاراتی دارد.

روئسای جمهور بعد از انتخابات سوءمدیریت و کم کاری خود را به پای قانون ننویسند

سعیدی با انتقاد از تغییر جهت گیری ها و شعارهای کاندیداهای ریاست جمهوری بعد از پیروزی در انتخابات گفت: متاسفم از این که روئسای جمهور بعد از انتخابات سوءمدیریت و کم کاری های خود را به پای محدودیت اختیارات و قانون می نویسند و از طرفی هم برخی هم بودند که در انتخابات برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور نیز برنامه نداشتند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس بابیان اینکه انتخاب کاندیداهای اصلاح طلبان و اصول گرایان در انتخابات ریاست جمهوری از سوی مردم ناشی از برخی مشکلات می شود، یادآور شد: مردم وقتی می بینند نامزد مورد حمایت احزاب سیاسی نمی تواند موفقیت هایی را حاصل کند در انتخابات بعدی به گزینه مورد حمایت حجناح مقابل رای می دهد.

وی تصریح کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی معروف به جمنا در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری موفقیت هایی داشت اما برای این که بتواند در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری موفق تر از قبل شود لازم است تا اصلاحات و تغییرات اساسی انجام دهد.