مأموریت لاریجانی به کمیسیون‌های مجلس

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 31 تیر) در تذکری شفاهی،گفت: در دو هفته‌ای که بین مردم بودیم، مشکلات مردم را مشاهده کردیم و در این رابطه نیاز است، سایت و فضایی ایجاد شود تا نمایندگان بتوانند مشکلات جامعه را به آنجا منتقل و دغدغه‌های‌شان را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید در جریان فعالیت‌های مجلس قرار بگیرند، افزود: باید گزارشی از تصمیمات و خروجی شورای عالی هماهنگی اقتصادی به جامعه ارائه شود. مردم باید در جریان فعالیت‌ها و تصمیمات مجلس قرار گیرند تا به آینده کشور امیدوار شوند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: تولیدکنندگان با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند. تولید نیز با مشکل مواجه شده است؛کارگران و مهندسان با بحران بیکاری مواجه هستند، ضروری است، فضایی مشخص شود که تمامی نمایندگان بتوانند به آنجا مراجعه، نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود را طرح و به مجلس ارائه دهند.

به گزارش تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر حاجی‌دلیگانی، گفت: این تذکر وارد است و می‌طلبد که کمیسیون‌های مجلس فعالیت‌های‌شان را جمع‌بندی و در جلسه‌ای با وزرا، آنها را پیگیری و نتیجه را به مجلس ارائه دهند.

رئیس مجلس خطاب به حاجی‌‌دلیگانی اظهار داشت: پیشنهاد شما در مورد ایجاد فضایی برای ارائه نظرات نمایندگان در هیئت‌رئیسه مجلس مطرح می‌شود.