اخبار ویژه روزنامه ها/ از روزه سکوت روحانی تا یارانه 500 هزار دلاری دولت به سفارت تاجیکستان

 اخبار ویژه امروز به شرح زیر است:

روزه سکوت رئیس‌جمهور صدای حامیان دولت را هم درآورد!

سکوت رئیس‌جمهور و جواب ندادن او به سؤالات مردم و دغدغه‌های معیشتی آنان برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای حامی دولت را نیز به تکاپو انداخته و نسبت به آن منتقد ساخته است.

یارانه 500 هزار دلاری دولت به سفارت تاجیکستان!

«برخی اعضای دولت پرداخت یارانه 45 هزار تومانی که طبق قانون باید به مردم پرداخت شود را عزای عظمای دولت نامیده‌اند. برخی از اعضای دولت به بهانه‌های مختلف ازجمله کمبود اعتبار، هزینه‌های ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم تحمیل نموده‌اند،..آیا به‌واقع برای برخی از خدمات ضروری اعتبار نداریم؟ اگر نداریم پس این همه هزینه‌های غیرضرور، غیرمنطقی و غیرعقلایی و البته غیرقانونی را دولت چگونه بر بودجه و بیت‌المال تحمیل می‌کند؟»

مقام ارشد آمریکایی : جنگ با ایران ترامپ را نابود می کند

پاتریک بوکانان٬ دستیار ارشد سه تن از روسای جمهور پیشین آمریکا طی یادداشتی در دوماهنامه «آمریکن کانزرواتیو» با اشاره به خروج ترامپ از برجام نوشت: «روحانی و متحدانش که آینده (ایران) را روی توافقی شرط‌بندی کردند که سلاح هسته‌ای را در ازای گشایش به سمت غرب رها کنند، اکنون در نظر مردم بی سواد هستند. و مردم حق را به کسانی می‌دهند که با ایده اعتماد به آمریکا مخالفت کرده بودند‌»‌.

خاک بر سری که ترقی معکوس کرده است!

کاربران شبکه‌های اجتماعی رضا پهلوی را به نوکری شیوخ شن‌زار‌های حاشیه خلیج‌فارس متهم کردند و گفتند دست‌کم پدر و پدربزرگ او نوکر غربی‌ها بودند!

دستور کار جدید زنجیره‌ای‌ها القاء ما نمی‌توانیم و بزک ترامپ!

«ما در شرایطی هستیم که هر روز به نقطه‌های تاریک بیشتری از جهت اقتصادی می‌رسیم. پیشنهاد به دولت این است که اصل مذاکره اگر براساس منافع ملی ما باشد باید آن را بررسی کرد.

آقای رئیس‌جمهور! شما را به سوگندی که خورده‌اید ارجاع می‌دهم

به دنبال تغییرات صورت گرفته در دولت که طی گزارشی کیهان به آن پرداخته و اعلام کرده بود« مسئله اصلی تغییر سیف و نوبخت نیست رویکرد اقتصادی دولت باید عوض شود» حامیان دولت نیز به این تغییرات واکنش نشان داده و آن را نمایشی خواندند.