وضعیت کنونی مدیریت شهری به نفع اصلاح طلبان نیست

گره سیاسی- ناصر ایمانی در گفت و گو با افکارنیوز با اشاره به وضعیت شهرداری و ماندن یا نماندن  آقای افشانی در شهرداری تهران اظهار داشت: با آنکه طرح  قانون منع به کارگیری بازنشستگان به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده اما درخصوص شهردار محترم تهران همچنان این موضوع در هاله ای از ابهام است که آیا آقای افشانی نیز شامل این موضوع خواهد شد؟

وی افزود: برخی از اعضای شورای شهر معتقدند این قانون شامل شهردارتهران می شود و برخی نیز شمولیت این قانون  را از ایشان برمی دارند چرا که شهردار تهران را هم ردیف وزرا عنوان می کنند.

ایمانی با تاکید براین نکته که وضعیت کنونی مدیریت شهری به نفع اصلاح طلبان نیست، ابراز کرد: به هر حال اگر گمانه زنی ها به نفع رفتن آقای افشانی از خیابان بهشت باشد یقینا  شرایط بسیار سختی در انتظار شورای شهر، شهرداری و اصللاح طلبان خواهد بود.

وی با تحلیل وضعیت کنونی اصلاح طبان در شورای شهر تهران افزود:  در فاصله یک سال، شهری که تغییر دو شهردار را تجربه کرده باشد در کوتاه مدت ودر دراز مدت آسیب های بزرگی را به خود خواهد دید. بی شک اگر موضوعات حزبی و جناحی اصلاح طلبان به این موضوع افزوده شود موضوع برای اصلاح طلبان به مراتب پیچیده و بغرنج خواهد شد.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اعتراف ضمنی محسن هاشمی نسبت به عملکرد ضعیف مدیریت شهر تهران عنوان کرد: به نظر می رسد بخشی از اصلاح طلبان نه تنها از رفتن آقای افشانی ناراحت نیستند بلکه از این موضوع خرسند نیز می شوند.

وی تاکید کرد: در هرحال شرایط برای اصلاح طلبان در  اداره شهر تهران خوب نیست همچنان که آقای محسن هاشمی در توئیت چند روز  پیش به این نکته اشاره و عنوان کرده بودند که  پیام نارضایتی مردم را  از اداره شهر تهران دریافت کردند.

ایمانی افزود: ایشان هم  به این موضوع اذعان دارند که در مجموع مردم شهر تهران ازعملکرد شورای شهر و شهرداری راضی نیستند و عدم رضایت مردم از شورا و شهرداری کار را برای اصلاح طلبان پیچیده می کند. در مجموع  باید گفت عملکرد اصلاح طلبان در یک سال گذشته در حوزه مدیریت شهری به هیچ وجه موفق نبوده به نحوی که خود نیز به این موضوع اذعان دارند.